Lopende projecten

by - maart 23, 2016

Lopende projecten, wip's, ufo's iedere handwerkster heeft ze wel. Veilig opgeborgen in de kast, lade of mand. En als de projecten geluk hebben, worden ze er af en toe bij gepakt. Ik heb helaas veel te veel lopende projecten en velen heb ik al maanden niet meer in handen gehad. In oktober vorig jaar heb ik ook foto's van mijn projecten gemaakt en erover geschreven, nu vijf maanden later werd ik weer nieuwsgierig. Hoeveel projecten zijn er bij gekomen en welke zijn er (alweer) blijven liggen?

Bobble Heart Blanket

Vol enthousiaste ben ik aan deze Bobble Hearts begonnen. Het patroontje vind ik erg leuk, maar de uitvoering net wat minder. Misschien zijn het de kleuren of misschien moet ik het geheel straks zien. Ik zit eraan te denken om er créme aan toe te voegen zodat het wat lichter wordt, wat denken jullie?

Schildpadjes

Op deze foto zien jullie het schild van een schildpadje. Groot zijn ze niet, ze zijn ongeveer zo groot als je handpalm. Bedoeld voor zo even tussendoor om mijn restjes op te maken. Helaas kwam ik niet verder dan twee schilden. Misschien dat ik ze nog af maak en misschien ook niet. Ik zit er aan te denken om veel van mijn garen aan het goede doel te schenken. Garen waar ik zelf niet zo graag mee mee werk gun ik liever iemand anders..

Tutteldoekjes voor het goede doel

Deze tutteldoekjes zijn hier ook al een paar keer voorbij gekomen. Ook deze waren bedoeld om wat restjes op te werken. Ze hebben alleen nog een konijntje voor erboven op nodig en dan kan ik ze - samen met andere gehaakte knuffels - versturen.

Uilen Pixeldeken

*zucht* de uilen deken. Deze hebben jullie al heel vaak in dit soort lijstjes zien staan en nog steeds hem ik hem niet opgepakt. Misschien als ik er eens een weekendje goed voor ga zitten, ja dan zou hij vast wel af raken...

Draakje Dirk

Alle ontwerpen van Lalylala zijn hier favoriet, naast mijn gehaakte paddenstoel en schaapje wilde ik ook graag het draakje haken. In een mooie paarse kleur natuurlijk. Een werkje wat lekker weg haakt, maar eentje die de laatste paar maanden is vergeten..


 Kabel baby dekentje

Het kabel baby dekentje in al haar glorie. Al heel wat uurtjes zitten hier in! Maar wat wordt ze toch mooi.. Nog steeds brei  ik erg graag aan dit project, mede dankzij het fijne garen denk ik.

 Gebreide sokken

Helaas, ook de gebreide sokken staan weer in dit rijtje. De eerste sok heb ik in twee dagen zo ver gebreid, maar vervolgens heb ik ze nooit weer opgepakt. Helaas. Straks als de herfst weer begint zal ik deze leukerds echt gaan oppakken.

 
Winter Fair Isle

Ook de Winter Fair Isle Cal is afgelopen December niet afgekomen. Omdat ik nu niet meer zo zin heb om rendiertjes te haken, laat ik deze fijn liggen tot aankomend winter. Dan zal ze vast wel af komen, want ze is te leuk om niet af te ronden!


Met zoveel lopende projecten vraag jij je vast af wat ik dan wél afmaak? De laatste tijd heb ik vooral kleine projectjes op aanvraag of als cadeau gemaakt. Deze laat ik niet altijd meer in een apart blogje op mijn blog zien, maar ze zijn vaak wel in de Insta- Peeks te zien. Het vierde Zorgenvriendje zagen jullie bijvoorbeeld in de Insta-Peek al voorbij komen en over een aantal weken mag ik ook het andere project laten zien. Ook doe ik voor het eerst mee aan een Instagram swap en hier zullen de komende tijd ook wat dingentjes voor worden gemaakt. Ik zit dus zeker niet stil. Hopelijk kan ik over een tijdje weer een soort gelijk blogje typen, maar dan met minder wip's..

Waar werk jij momenteel aan?


You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat een mooie projecten, maar ook al zoveel... Hier is het net zo hoor, en het eind is niet in zicht bij mij.
    Creme of wit bij je hartjes zal vast heel mooi staan. Ze zijn prachtig.
    Je kabel-baby-dekentje vind ik echt super mooi. Heel werk, maar dan heb je wel wat moois...
    Heel fijne woensdag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker druk bezig zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie projecten! Ik werk op dit moment nergens aan en moet er eigenlijk ook weer eens voor gaan zitten. Want ik hen nog steeds die granny a day deken liggen die na de bevalling steeds meer in een hoekje verdwenen is.. Ik neem mij elke keer voor om er weer mee aan de slag te gaan maar op de 1 of andere manier komt het er nooit van.. Agh ja wie weet ooit nog :P. Ik heb wel een tijdje terug een poncho gehaakt en die ook echt afgemaakt. Alleen nog nooit gedragen.. :$ Hopelijk straks als het wat warmer wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie projecten heb je. Het gaat goed vooruit. Ik ben benieuwd naar wat je nog gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie projecten heb je lopen en ik vind het persoonlijk jammer dat je niet al je gehaakte dieren figuurtjes hier plaats. Ik vind je werkjes een voor een prachtig om te zien en ben al benieuwd naar je volgende update over je werkjes. Op mijn blog staat beschreven waar ik mee bezig ben ook een hele was lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die pixel deken van de uil is gaaf! De Bobble Hearts vind ik ook wel mooi :-). Naast creme is misschien geel ook iets?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo knap van je! De eerste is echt mijn favoriet. Hoop dat je verder gaat met een paar van je projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk om al je lopende projecten te zien. Sommige herkende ik meteen anderen zijn voor mij dan weer nieuw. Zelf ben ik heel benieuwd naar het paarse draakje en de schildpadjes. Het laatste dat ik zelf maakte waren kaartjes, momenteel ben ik ook aan een rokje bezig. Verder komt het er jammer genoeg niet vaak van om voldoende tijd en energie te vinden om aan handwerk te besteden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die tutteldoekjes vind ik enig en ook de Winter Fair Isle vind ik heel erg mooi! Gewoon lekker doorgaan maar niet vergeten sommige projecten inderdaad weer even op te pakken hihi....
    Hoe doe je dat toch met dat lees meer! Ik snap daar werkelijk niets van! Waar vind ik dat en hoe doe ik dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat veel leuke lopende werken. Vooral de pixeldeken is zo leuk☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥