Kinderwens | De kliniek

by - maart 07, 2016

Er zijn alweer enige maanden verstreken en vandaag schrijf ik het derde blogje in deze reeks, namelijk over onze kinderwens en de weg naar een zwangerschap. De vaste lezer heeft al enkele keren kunnen lezen dat een gewenste zwangerschap nog altijd is uitgebleven. Terwijl vele vrienden, kennissen en familie leden binnen het half jaar zwanger worden zijn wij dit na 14 maanden alsnog niet. Zoals jullie wel kunnen begrijpen is dit soms verwarrend en frustrerend. Zeker omdat we al enkele jaren een kinderwens hebben. Nu kan het eindelijk, maar laat het op zich wachten. 



Als je binnen een jaar nog niet zwanger bent, kan je de huisarts benaderen. Dit besloot ik begin januari te doen. Vragen werden gesteld, mijn bloeddruk werd opgemeten en enkele onderzoeken werden ingepland. Alles kwam perfect terug, geen rede waarom het niet zou lukken. We besloten verder te kijken en ik werd aangemeld bij de Fertiliteitskliniek. 


Inmiddels heb ik daar mijn eerste afspraak en onderzoek ook achter de rug. Uit ons verhaal kon ze niks vinden en ook het onderzoek kwam prima terug. De woorden 'het kan zijn dat het bij jullie gewoon wat langer duurt' werden uitgesproken en er werd nog een bloedonderzoek gedaan, gewoon om alles uit te sluiten. Hier krijg ik over twee weken de uitslag van. Wij zijn benieuwd, al hebben wij met z'n allen het idee dat deze ook prima terug zal komen en dat het inderdaad gewoon wat langer duurt.  Het afwachten is dus weer begonnen..

You May Also Like

10 Reacties

  1. Ik hoop voor jou dat je wens snel uitkomt. Dit lijkt mij zo frustrerend en zeker als je iets graag wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat er niets uit de onderzoeken komt. Ik hoop met jullie mee dat je snel zwanger bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk is dit niet.. gelukkig is alles in orde maar dat maakt het voor jullie niet gemakkelijker.. hopelijk krijg je vlug goed nieuws !! veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wachten duurt extra lang als je 't zo graag wilt. Ik hoop dat je snel 'gewoon' zwanger mag raken en dat alles verder in orde is!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tenminsten zei dat de dokter dat het kan wat lang duren. Er is wel nog hoop. Al is het niet leuk als je de ander al binnen half jaar zwanger ziet worden. Ik duim voor jullie dat het snel gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat het nog maar eventjes iets langer duur :-). Ik duim er hard voor :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms is afwachten inderdaad de enige optie al kan ik me heel goed voorstellen dat het best frustrerend is als je een kinderwens hebt. Wordt dus weer afwachten en ik hoop op een goede uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begrijp je helemaal..Annabel liet ons ook anderhalf haar wachten ;) maar als het zover is Michelle..geloof me...dan genieten jullie extra...juist door dat wachten. Komt vast helemaal goed met jullie! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ai ik begrijp de frustratie goed! Veel sterkte met wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat frustrerend als je zo moet wachten op iets wat je graag wilt. Heel erg veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥