Terugblik Februari

by - februari 29, 2016

Nog één dag en dan laten we Februari ook weer achter ons. Sinds het zonnetje haarzelf weer wat vaker laat zien, gaan de dagen ook sneller voor mijn gevoel. Wel zo fijn, want we zijn natuurlijk allemaal die grauwe, regenachtige dagen wel zat. Deze maand was wat drukker dan Januari en eigenlijk ben ik daar ook wel blij mee. Achteraf waren sommige dagen iets te zwaar, maar deze dagen hebben ook vele fijne foto´s en leuke herinneringen met zich meegebracht.


Vooral de eerste wandelingen in een fijn lente zonnetje kon ik zo van genieten! Deze momenten waren er niet iedere dag, dus ik genoot er dubbel en dwars van  Met deze fijne wandelingen mocht de camera ook weer wat vaker mee en zo kon ik de eerste lente beelden vast leggen. Ik kreeg gelijk ook weer wat meer energie en zin om dingen aan te pakken.

Natuurlijk ging het diëten deze maand ook gewoon verder. Naast twee keer buiten de deur hebben geluncht en een feestje kon ik mij goed aan mijn dieet houden. En dit is ook te merken, inmiddels ben ik bijna 10 kg afgevallen. 10 kg, wat een getal he!

Naast deze gezellige lunches, zijn Chris en ik met Valentijnsdag naar de Bioscoop geweest. The Revenant, de film ging niet helemaal zoals verwacht, maar dit maakte het niet minder mooi. Ook sprak ik gezellig met een oud vriendin af en konden we eindelijk eens bijkletsen. Maar ook het uitje met Mycupoflatte en de spirituele beurs waren erg gezellig. Zo heb je een aantal weken geen afspraken en zo heb je ineens heel wat leuke afspraken staan, fijn!

Deze maand kon ik het handwerken ook weer heerlijk oppakken. Ondanks de rug- en nekklachten, bleven de spieren rustig hun werk doen en kon ik genieten van wat steekjes. Zo heb ik de tweede bladzijde van Liberate Me afgerond en is het baby dekentje een heel stuk gegroeid. Zo fijn om weer wat vorderingen te zien!

Ondanks dat het een hele gezellige maand was, waren er ook momenten met veel frustratie en spanningen. Zo bleek het uitwerken van Chris minder soepel te verlopen als we hadden gehoopt en hadden we onze eerste afspraak bij de Fertiliteitskliniek voor onze kinderwens. Zoals jullie wel kunnen voorstellen, was dit erg spannend. Hoe en wat rondom deze afspraak lezen jullie binnenkort. Om mijzelf eens te verwennen bestelde ik heerlijke douche- en verzorgingsproducten van Wat maakt je mooi en zo kon ik toch tussendoor even een rustmomentje voor mijzelf pakken.

Al met al een prima maand dus met eindelijk weer eens leuke uitstapjes. Hopelijk gaat het zonnetje in Maart nog veel meer schijnen, want wij hebben een aantal leuke uitstapjes en wandelroutes op het oog.

Hoe hebben jullie Februari beleeft?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Leuk dat je zo genoot van de langere dagen en het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie samenvatting van een even mooie maand. Vooral leuk dat er toch hoofdzakelijk leuke dingen zijn om op terug te blikken. Zelf kijk ik erg uit naar enkele dagen aan zee. Ik hoop eigenlijk dat die gezonde zeelucht wonderen gaat doen voor mijn gebrek aan energie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn he dat de dagen langer worden, mijn maand was hectisch. Spannend en fijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow,respect al 10 kilo eraf en zo snel. Ik ben blij dat het weer wat langer ligt is en het zonnetje soms probeert te schijnen. Dat doet mij altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het knap dat het zo goed gaat met je dieet en je al 10 kilo bent afgevallen. Ik ben eerder 10 gegroeid zucht......
    Dat ook alles wat met het krijgen van een kindje veel veel frustratie en spanningen met zich meebrengt snap ik ook dus heel fijn dat je dan toch je rustmomentjes kan pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat het dieten beter gaat. Je ziet er goed uit. Ik ben benieuwd waarover je deze maand gaat bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een goede maand, op naar een nog betere maand!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥