Over kort- en paars haar

by - februari 25, 2016

Zo af en toe vind ik het leuk om een stukje over mijn uiterlijk te schrijven, zo leren jullie mij natuurlijk net wat beter kennen. Want wie is nu de dame achter Kersenbloesems? Vanmorgen had ik het netjes gestijld en vond ik het wel foto waardig, vandaag dus een stukje over mijn haar. 

Ik heb alweer een hele tijd een a-symmetrische kapsel, alweer anderhalf jaar om precies te zijn. Nooit gedacht dat ik het zolang vol zou houden! Normaal ben ik redelijk snel uitgekeken op een haarkleur of een model, maar ik denk dat ik nu toch echt mijn ideale kapsel wel heb gevonden. Het begon als een pixie kapsel. Maar in de tussentijd is er best wat veranderd qua kleur, maar ook qua styling en model. Benieuwd naar mijn kapsel momenteel? Lees dan hier verder..


Zoals misschien al wel te zien is, is mijn lange lok nu een stuk langer dan op voortgaande foto's. Dit heeft best een tijdje geduurd. Bij ieder kappersbezoek laat ik de zijkant- en achterkant bijknippen maar de lok laten wij met rust. Na maandenlang dit zo te hebben gedaan, begint de lok nu op gewenste lengte te raken. Het idee is om de lok nog wat langer te laten groeien.


Een iets duidelijker beeld van de andere zijkant, deze is dus een heel stuk korter. Nu ik deze foto zo zie, zie ik al gelijk dat ik binnenkort weer naar de kapper mag. Anyway, dit is dus mijn 'korte kant'. Heel handig met stylen en verven trouwens! 


En dit is de achterkant. De kleuren zijn er lastig op te krijgen, maar het is gewoon egaal één kleur. De achterkant heb ik altijd een haat-liefde verhouding mee. In het begin was deze erg kort en opgeknipt, maar langzaam wil ik hier vanaf. De laatste keer heb ik een schuine lijn laten knippen, deze is nog wel iets te zien. De bedoeling is om geleidelijk aan de achterkant bij de lange lok te betrekken, in een schuine lijn. Het is een work in progress dus, ik denk dat veel vrouwen dit wel herkennen 

Heb jij nog een vraag voor mij? Over mijn haarkleur, de verf, reacties dat ik erop krijg, prijzen etc? Ik merk dat ik hier en daar redelijk nog wat vragen of opmerkingen erover krijg, dus misschien is het wel leuk om hier nog eens een aparte blog over te schrijven, dus ik zou zeggen: vraag maar raak  

You May Also Like

7 Reacties

  1. Ik vind je haar altijd zo gedurfd en blijf paars bij jouw echt heel mooi te vinden! Plus leuk kapsel zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke haarkleur. Het past gewoon bij jou. Ik vind het lekker fleurig en een kort koppie is binnenkort zeker handig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf haar! Ik vind het gedurfd hoor :-). Eerlijk ik zou het niet durven. Je valt zo op en dat wil ikzelf liever niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet je wat mij opvalt? Dat je gezicht zoveel veranderd is. Ik volg je inmiddels al wat jaartjes en ik zie grote verschillen. Ja, ik weet dat je het hier over je haar hebt, maar daar kijk ik niet zo van op bij jou, het past gewoon heel goed bij je, het hoort bij je, maar je gezicht trekt voor mij echt de aandacht. Je straalt veel meer rust uit, niet meer zo rebels (ook leuk hoor ;-) ) en speels, maar een stuk volwassener. Misschien wil je dat helemaal niet lezen, druk dan gerust op delete hoor, maar het valt mij gewoon op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je haar echt tof en gedurfd! ik wil al jaren gekleurde highlights (groen), maar ben bang dat het niet staat haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je haarkleur schitterend, ik zal dat ook wel eens willen, als ik durf. Helemaal paars, rood of blauw haar. Ik ben gewoon bang dat het niet bij mij zal staan. Ik ben wel benieuwd, heb je het zelf geverfd of de kapper en wat is de reactie op je haar eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het echt zo stoer. Zou het nooit met mijn haar durven.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥