I'ts beginning to look alot like Christmas..

by - december 22, 2015

De kerstversiering had ik dit jaar al erg vroeg staan, nog voordat Sinterklaas het land binnen kwam. Gezellig met wat kerstmuziek erbij werd langzaam alles opgezet. En zoveel is het eigenlijk ook niet, dus ik was nog wel een keertje klaar. Voor het tweede jaar mocht ons mini kerstboompje op de tv kast staan. Een mooi formaatje voor een klein flat, en het staat ook nog eens heel gezellig! Ook de kleuren en versiering werden weer hetzelfde als vorig jaar, houtkleurig met blauw. Kijken jullie gezellig mee naar de rest van onze kerstversiering?




Naast de vele houten- en vilten ornamenten, zijn hier en daar ook wat mini kerstballetjes te vinden. De één heeft glitter en dan ander is weer glad. Wel zijn ze allemaal in ongeveer dezelfde tint.



De houten bladeren zijn vervangen voor kerstballen en zo is ook de hangende tak boven de bank weer helemaal in kerst stemming gekomen. De ballen die eraan hangen, zijn trouwens hetzelfde als diegene in onze kerstboom, alleen dan een formaatje groter. 


Ook vond ik laatst dit leuke huisje bij de Leen Bakker. De kleur komt overeen met de bank en de tekst vind ik zo leuk! Het maakt het geheel helemaal af..


Aan de rechterkant van de sidetable heb ik dit hoekje gemaakt. De Amaryllis bol begint langzaam uit te lopen en de ster gaat gezellig s'avonds aan.


Dit natuurlijke kerststukje kocht ik laatst op de kerstmarkt bij Dragonheart. In het glaasje zit een theelichtje en ook deze mag s'avonds gezellig branden. Je kan nooit genoeg lichtjes s'avonds hebben 


En het aller laatste kerst artikel in ons huis kan je op tafel vinden. Een kaarsen plateau opgemaakt met gedroogde dennenappeltjes en stukjes hout met daartussen wat kleine kerstballetjes. Zoals jullie wel kunnen zien komen steeds dezelfde kleuren en materialen terug. De 'echte kerstkleuren' zoals rood en groen zijn hier niet meer te vinden, hetzelfde geldt voor dezelfde soort kerstversiering. Langzaam aan zijn we helemaal op natuurlijke materialen met een tintje blauw overgegaan.

Welke kleur kerstversiering hebben jullie thuis?

You May Also Like

11 Reacties

  1. Gezellig, mooie decoratiespulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! & ben het helemaal met je eens: je kunt nooit genoeg lichtjes aan hebben! Wij hebben turquiose met paars in de kerstboom, bruin & grijs op de tafel en her en der wat rood/wit..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit! Ik heb dit jaar de kerstversiering in de kast gelaten. Maar heb wel een kerststukje in de zelfde kleuren als jij hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er wel heel gezellig uit bij je hoor.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het erg super gezellig uitzien! Ik vind blauw een hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig, alle kerstversiering. Het is ook zo snel donker. De kerstboom is bij ons rood, wit en zilver (veel hertjes, vogels en paddestoelen in de boom).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze vormen een mooi geheel. Ik vind het wel leuk dat het natuurlijke primeert. Bij ons hangen er net als vorig jaar vooral veel lichtjes. Daar kan je er in deze periode inderdaad niet te veel van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstversiering daar kan je nog even van genieten. Dat witte uiltje is schattig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het wel heel gezellig zo bij jouw. Het is zo snel donker en dan is deze gezelligheid wel heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dit ziet er heel erg gezellig uit. Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥