Insta- Peek #11

by - oktober 17, 2015


Insta- peek, een vaste rubriek hier op Kersenbloesems. Met de Insta-peek geef ik jullie, door middel van mijn instagram foto's een sneak peek in mijn week. Van mijn hobby's, gemaakte gerechten tot aan dagjes uit. Kortom, een gezellige mix aan foto's die een stukje van mijn dagelijks leven laat zien. Wil je al mijn instagram foto's zien? Dat kan, ga dan naar mijn Instagram pagina of houd mijn blog gezellig in de gaten. 


Even een pauze van alle huishoudelijke klusjes en even een mok warme chocolade gemaakt  Altijd mooi dit soort gekleurde luchten  Onze uitzicht van het slaapkamer raam, zo mooi ♥ Een mooie spreuk



2.5 week hebben ze gestaan, maar ze mochten nu dan plaats maken voor een bosje anjers  Fijn gewandeld en veel leuke herfst foto's gemaakt  Samen met een vriendin deze leuke sneeuwpopjes gemaakt, een beetje vroeg maar wel erg leuk  Just a lovely sunset.. 

En.. hoe was jullie week?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Heerlijk lekker warme chocolade melk zeg! En die luchten zijn altijd zo mooi <3. Daar kan ik altijd ontzettend van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn week heb ik in de lappenmand (zo ver dat gaat met drie kinderen waarvan 1 ook ziek) doorgebracht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzichtje en leuke foto's!!! Vind de herfst altijd zo mooi op foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne foto's!! Mooie natuur, rust en hobby :) Mijn week was prima..alvast voorproefje op het echte afscheid op mn werk, afscheidscadeautjes haken, de moestuin winterklaar maken enzovoort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, de kleuren van die allerlaatste foto. Ik heb deze week trouwens ook mijn eerste warme chocomelk gemaakt. Eentje met hazelnootmelk, dus net iets anders als doorgaans.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och die chocolademelk zier er overheerlijk uit<3
    Leuke foto's weer... Prachtig dat herfstblad.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥