Een creatieve beurs

by - oktober 13, 2015

Beurzen zijn altijd een mooie manier om inspiratie op te doen en soms zelfs een leuke manier om aan nieuwe materialen en hobby's te komen. Helaas zijn ze vaak ver verspreid over het land, te ver om naar toe te reizen voor maar een paar uutjes rondkijken. Maar toen My cup of latte mij attent maakte op de 'Hand hobby creadagen' in eigen stad, ontstond er eindelijk een kans om er naar toe te kunnen. En met z'n tweeën gaan is natuurlijk nog veel gezelliger.


En zo stond onze tweede ontmoeting gepland. We besloten om vroeg in de ochtend te gaan om de drukte te vermijden. Zo hadden we heerlijk de ruimte om bij de kraampjes te kijken. Sommige kraampjes kregen zelfs een tweede ronde, zoals het viltkraampje van Atelier Koekendiefie waar we deze super leuke uiltjes zagen. Gelukkig werkte de camera op haar telefoon wel, en mocht ik de foto gebruiken, waardoor we een aandenken en gelijk wat inspiratie hebben. 


Het was een leuke beurs om te zien. Wel hadden de kraampjes met spulletjes om zelf kaarten te maken en scrap artikelen de overhand. Niet zo gek natuurlijk, want de kerstdagen komen er weer aan. Een tijd dat iedereen weer eigen kaartjes gaat maken. Ik had mezelf voorgenomen om niet teveel aan te schaffen, aangezien ik nog zoveel hobby materiaal heb, maar dit leuke pakketje kon ik niet laten liggen.


Het is een pakketje om hertjes van vilt te maken. Alle materialen zitten erbij dus ik hoef niet meer verder te zoeken, wel zo handig als je net een nieuwe hobby wilt beginnen. Eerst twijfelde ik of ik voor een makkelijker pakketje moest gaan, zoals bijv. de uiltjes hierboven. Maar het patroonboekje heeft mooie en duidelijke foto's, dus ik ben er van overtuigd dat het helemaal gaat lukken. Een gezellige ochtend en eentje die waarschijnlijk ook voor een nieuwe hobby heeft gezorgd, helemaal top dus!

You May Also Like

11 Reacties

  1. Gezellig, zo samen naar zo'n leuke beurs!
    Je hebt een heeel erg leuk paketje gekocht, daar ga je vast heel mooie hertjes van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zulke beurzen daar zou ik ook graag naar toe willen! Helaas is het voor nu allemaal zo ver weg en met de kleine man ook niet zo handig. En wat een leuk pakketje heb je gekocht zeg! Ik heb hier ook nog zulke pakketjes liggen. Maar dan om een poppetje te maken en ik geloof iets van een boself. Misschien moet ik die laatste maar eens opzoeken. Leuk nu als herfst decoratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat er een beurs zo dichtbij was. Hopelijk laat je het eindresultaat van je vilten hertjes ook op je blog zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk ga ik ze laten zien ;) Maar eerst nog even wat andere projecten afronden..

      Verwijderen
  4. Oh vooral de uiltjes vind ik heel erg leuk. Samen naar zo'n beurs is natuurlijk echt het allerleukste.
    Fijne avond,
    Liefs
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo een beurzen he. Ik heb dit jaar geen één beurs gedaan. :)
    Je hebt wel leuke dingen gekocht.
    Heel herkenbaar dat het soms te ver is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik wist helemaal niet dat je heen ging, wat leuk zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wist ik eerst ook niet, was een last minute beslissing ;)

      Verwijderen
  7. ah wat een mooi pakketje heb je gescoord! Leuk idd die beurzen (zelf sta ik dit jaar in de stand van Forte op de KreaDoe met mijn boek. OEF dat vind ik best eng....)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me erg gezellig en wat een leuk pakketje heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥