Bobble Heart | Lime groen

by - mei 13, 2015

Hier kon je lezen dat ik een nieuw haakwerkje was gestart. Omdat het allemaal losse lapjes zijn pak je ze gemakkelijk er even bij. Dit zorgt er weer voor dat het lekker snel gaat. Van de grijze lapjes heb ik er nu een stuk of 6, tijd voor een ander kleurtje dus!


Ik had al het idee om er iets van lime groen bij te doen. Alleen die juiste tint kon ik net niet vinden. Aangezien ik de grijze lapjes van Stylecraft Special Dk maak, wou ik graag de anderen ook van dit merk maken. Maar helaas, de juiste tint hadden ze niet. Na even verder gezocht te hebben kwam ik uit op 'Licht groen' van Bravo SMC.


Het is niet te flets maar ook niet te vel, het is precies de goede kleur! Deze nieuwe kleur zorgt voor een leuke afwisseling en het zal vast voor een leuk eindresultaat zorgen.

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een heerlijke kleur groen! Ik ben nu al benieuwd naar het eind resultaat haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker kleurtje. Heel leuk zo met grijs. Leuk patroon zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk patroontje!
    De kleuren passen perfect bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een mooie kleurcombi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥