Welkom 2015

by - januari 01, 2015


Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Het heeft wel wat, die jaarswisseling. Natuurlijk
kan je iedere dag iets besluiten of beginnen maar toch heeft het wel iets. Gisteravond
maar ook vandaag is een mooi moment om even stil te staan bij vorig jaar. Wat zou ik 
meer, maar ook minder willen in 2015? Een mooie, persoonlijke vraag die iedereen 
zichzelf kan stellen. Waar gaat 2015 uit bestaan? 

Natuurlijk kan ik nu heel veel gaan opnoemen. Van goede voornemens tot aan wensen.
Maar zo heb ik voorbijgaande jaren ook geleerd dat de tijd het zal leren. Wel zijn er een 
aantal kleine dingen die ik graag meer zou willen doen. Hopelijk mag ik meer gaan 
genieten en meer rust voor mijzelf nemen. Ook hoop ik vele kruisjes te zetten en vele 
vasten te haken. Dat er misschien wel iets afgerond kan worden..  Maar ook dat er 
iets nieuws kan worden gestart.

2015 is natuurlijk het jaar dat we elkaar het ja-woord geven. En hopelijk wordt
het ook het jaar dat we een gezinnetje mogen starten. Hopelijk wordt 2015 het 
jaar van (innerlijke) rust en meer genieten. Genieten van elkaar, van de dieren
maar ook van de natuur. Om dit laatste punt alvast goed te beginnen hebben we
vanmiddag al een fijne wandeling gemaakt en zijn bovenstaande foto's genomen.
2015, wij zijn heel benieuwd wat je voor ons gaat brengen 

You May Also Like

8 Reacties

  1. Dat lijkt mij alvast een fijne start!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed begin van het jaar! Geniet en doe vooral dingen die jij leuk vind :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een mooi jaar!! Het is altijd wel een tijd om even stil te staan. Extra stilstaan. Voor mij bestaat vandaag al uit goede voornemens: vaker nee zeggen en meer innerlijke rust pakken. Ondanks dat ik vriendjelief teleurstelde, zei ik nee tegen de nieuwjaarsborrel met zijn familie. Moe, gevoelig...ik had er gewoon geen behoefte aan! En ik ben blij dat ik thuis bleef.
    Ook wil ik dit jaar positievere gedachten kweken. Weer lekker opbloeien, mindfull leven, genieten van kleine dingen. Gewoon extra stilstaan bij al het moois en mijzelf dat moois leren geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het klinkt als een heel mooi jaar. Maar elk jaar loopt toch hoe hij wil. Geniet er vooral van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat 2015 je heel veel positiefs mag brengen. En ook al lijken sommige dingen niet altijd positief, als je goed kijkt valt er altijd wel iets positiefs te ontdekken ;-) Maar er is niets mis met wensen uitspreken en ik hoop dan ook van harte dat het jaar voor jullie gaat verlopen zoals jullie dat graag willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geschreven! Voor jullie een heel fijn nieuw jaar en al wat je hier beschreven hebt is aan jullie gegund <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst wens ik jou een Gelukkig, Gezond en Creatief 2015 toe..en tja wat 2015 ons gaat brengen.....daar ben ik ook heel benieuwd naar!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik duim mee dat al die leuke vooruitzichten in 2015 de basis zullen vormen voor mooie herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥