Een nieuw begin

by - augustus 10, 2014


De laatste paar dagen stonden in het teken van voorbereiden. Voorbereidingen voor het
aquarium maar ook voor het nieuwe borduurwerk. Vele kleuren werden er besteld en 
moesten opgebonden worden maar ook de lap stof wachtte geduldig op een mooi
afgewerkt randje. 


Het was even nadenken maar ik heb toch voor Lotus Owl gekozen. De mooie blauw,
paars en roze tinten spraken mij toch net wat meer aan. Vandaag werdt het eerste 
beginnetje gemaakt. De eerste 100 steekjes werden op een fijn stukje stof gezet.


You May Also Like

10 Reacties

  1. Dat wordt vast heel mooi. Zulke heldere kleuren. Ik ben benieuwd naar je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie keuze gemaakt!
    Veel succes en plezier ermee.
    Op hoeveel ct werk je? Hoe groot is het werk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Tania, dat gaat vast wel lukken ;) Ze wordt 65x 53 cm groot en ik werk met 7 kruisjes per cm.

      Verwijderen
  3. Wat is het toch een prachtig patroon!!! ben benieuwt hoe deze gaat groeien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet je blog er mooi uit!! Je borduurwerk is prachtig geworden, wat een kunstwerk. De kleuren voor de nieuwe zien ook heel mooi, ik ben benieuwd!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o, dat is een vrolijk en leuke om te starten. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie keuze Michelle.
    Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die gaat vast heel erg mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige keuze heb je gemaakt, mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥