Borduren: Keuzes maken

by - juli 04, 2014


Nu dat Her Special Place steeds verder groeit duurt het niet meer lang voordat ze af is. 
Dat betekend dat er een lijst zal worden gevuld en dat er een ander borduurwerk kan 
worden gestart. Kiezen is sowieso moeilijk, er zijn zoveel mooie borduurwerken! 
Welke wil je ook daadwerkelijk inlijsten? Waar ga ik hem neerhangen? Wil ik hier
echt de komende 4 a 5 jaar aan werken? Deze vragen stel ik mezelf altijd om erachter
te komen welke ik echt wil maken. Het werkt iedere keer weer. Daar rolden deze twee
ontwerpen uit. Eentje van Annya Kai en van Lisa Parker. Beide zijn zo mooi, lastig lastig.

Hoe kiezen jullie je (volgende) borduurwerken uit?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Ik zou de rechtse kiezen, met de kerkuil.
    Die vind ik het mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn beide prachtig maar ik zou ook voor de rechtse gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moeilijke keuze!
    Ze zijn beide prachtig en zo verschillend.
    Ik maak nooit zo'n grote borduurwerken, dus moet niet over 4-5 jaar denken.
    Alhoewel, ik aan sommige ook al wel een paar jaar zit...
    Ik kies meestal puur op gevoel, voor welk werk kriebelt het het meest?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, deze zijn allebei mooi! Als ik mee mag denken dan zo ik qua kleur zou ik voor links gaan. Die ander is realistischer en misschien langer mooi. Maar ze zijn beide super. Kan je niet beide starten😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kies voor links, erg vrolijk. De rechtse is niet mijn smaak.
    Maar ik snap zeker dat het wel bij jou past. Dat maakt de keus voor jou niet makkelijker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die owl lotus is echt heel mooi! Ik zou voor die gaan als ik tussen deze twee moest kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die fel gekleurde uil erg leuk echt fleurig in je interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van mij weet je het wel denk ik, aangezien ik de linker ook op mijn verlanglijstje hem staan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥