Happy Birthday

by - januari 14, 2014


Ongeveer 12 jaar geleden kregen we een belletje of wij nog een kat in huis wilden nemen. Een zwart met witte poes, waarschijnlijk uit de auto gegooid want ze liep mank. Een lieve poes maar diegene die haar vond kon haar niet zelf houden. En zo hadden we ineens weer een kat in huis. Een schuw dametje die langzaam naar ons toe groeide. Helaas kon ze niet zo goed samen  met de andere kater en kregen ze steeds vaker ruzie. Een huidprobleem kwam er ook bij kijken, het arme meiske krapte zich tot bloedens toe. Tommie sliep vaak bij mij op zolder om zich te kunnen ontspannen. Inmiddels ging ik uit huis en had ik er geen zicht meer op. Een aantal jaar heeft ze in de tuin geleefd omdat ze zich hier prettiger voelde, tot ik haar weer kon meenemen. 

Van een schuwe  kat heeft ze zich ontwikkeld in een knuffelkont die vooral naar mij toe trekt, natuurlijk met een gebruiksaanwijzing want ze is nog steeds geen makkelijke dame. Helaas heeft ze de huidproblemen nog steeds maar door de tabletten heeft ze tenminste geen jeuk meer en dus geen neiging om te krabben. Inmiddels woont ze alweer 4 jaar lekker bij ons en vieren we haar 12e verjaardag vandaag

♥ Fijne verjaardag meiske 

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een mooie fotos! Fijne verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Dus een katje om niet zonder handschoenen aan te pakken :-) Die hebben ook hun charmes:-)
    Gelukkige verjaardag voor haar.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Een beetje laat, maar nog een fijne verjaardag toegewenst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Nog een fijne verjaardag toegewenst ;) *beter laat dan nooit*

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥