Crochet Along #2

by - januari 13, 2014


Het was een apart weekendje. De zaterdag begon met onze puppy cursus, dit was 
wel leuk want het was gelijk de eerste keer met de andere pups erbij. De spelletjes had
Bentley geen moeite mee, en als je na afloop steeds een snoepje krijgt, dan is het helemaal
feest! Bij thuis komst merkte ik al aan Tommie ( de kat) dat ze een beetje vreemd deed.
Ze ging steeds onrustig liggen op plekken waar ze anders nooit ligt en ook veel op haar zij.
Toen begon ik eens te tellen hoe vaak ze de kattenbak in ging, 8x in een halfuur is wel 
erg veel. Ook ontdekte ik bloed tussen het kattengrind. Snel gebeld naar de spoeddienst
van onze dierenarts, je zit helaas in het weekend he.. We konden gelijk komen. Een half 
uurtje later stonden we weer buiten, met tabbletjes en Tommie had een injectie gehad.
Ze heeft een blaasontsteking. Waardoor het komt weten we nog niet precies. Maar alles
vind ik wel een beetje spannend omdat mevrouw morgen 12 jaar wordt..


Maar we wachten het rustig af, gelukkig lijkt ze zich iets beter te voelen. Ondertussen
heb ik ook week 2 van de Crochet Along gemaakt. Ik ging verder met een mooie,
heldere blauwe tint. Eentje waar ik ook al een paar draakjes mee heb gemaakt (klik).. 

Voor diegene die mee doen, hoe bevalt het jullie? :)

You May Also Like

8 Reacties

  1. Gelukkig dat Tommie zich weer wat beter gaat voelen, idd spannend als ze al wat ouder is. Knap hoor van Bentley, maar ja een snoepje doe je natuurlijk alles voor! Lijkt mij zo leuk, al die puppy's bij elkaar!
    Wat een mooie kleuren voor je deken! Ik zal deze week ook even foto's maken van de mijne. Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè wat leuk..jullie ook met puppycursus bezig..? Wij inmiddels met de basiscursus..dat wordt het serieuze werk..hahah
    Jouw deken wordt ook mooi...ik plaats morgen even een update.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat naar van Tommie, hopelijk is hij weer goud de ouwe. Het haken is erg ontspannend, zelfs op dit moment makkelijker dan borduren. Maar of dit zo blijft, ik ben natuurlijk maar een beginnende haakster he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie combinatie, blauw grijs. Ik ben heel benieuwd hoe deze gaat worden en welke kleuren je nog meer gaat gebruiken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren voor je deken!!!

    Ik vind het zelfs zo leuk dat ik er een 2e bij ga maken :)

    Succes verder!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Wat super dat het goed gaat met de speltraining? van Bently, maar wat moet je geschrokken zijn als je zag dat er iets mis was met Tommie. En ja zo een dingen gebeuren nu steeds op een avond of weekend hé, hoe doen ze het toch steeds hé :-) Maar gelukkig gaat het al beter. Beterschap voor haar. Je deken zal mooi worden,

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aww zo zielig blaasontstekingen. Hopelijk gaat het gauw beter.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥