Winterse layout

by - december 01, 2013

Met de komst van December verwelkomen wij ook bijna
de winter. Een maand van feestdagen en gezelligheid.
Gezelligheid met dierbaren maar ook gezelligheid in huis,
met veel kaarsjes en kopjes thee. En natuurlijk in mijn geval
veel handwerken, want de kerstvakantie komt er ook weer
aan. Maar niet alleen de handwerkjes zullen mijn aandacht
vragen maar ook onze toekomstige pup. Een gezellige
maand met veel leuke vooruitzichten! En een nieuw seizoen
vraagt ook om een nieuwe layout. Ik heb me laten inspireren
door deze afbeelding, echte winterse kleuren vind ik het.
Maar als paars liefhebber vind ik paars en lila tinten altijd
wel kunnen hihi ^^ Om het plaatje helemaal compleet te
maken heb ik een mooie afbeelding van Annya kai gekozen,
Snowy Owl. Ik denk dat veel van jullie haar mooie borduur-
patronen wel kennen? Zij is één van mijn favoriete artiesten
en hopelijk zal ik Snowy Owl nog eens borduren..





You May Also Like

6 Reacties

  1. Ik vind dit echt een hele mooie layout geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een leuke layout van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Maar ja, ik ben dan ook een liefhebber van paarstinten ;-)
    De layout zelf vind ik ook prettig zo, lekker overzichtelijk en toch sfeervol.
    Fijne decembermaand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie layout, en snowy owl is een hele mooie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi,paars is een mooie koele winterse kleur vind ik!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥