The beginning of Christmas

by - december 06, 2013




Hier en daar zag ik al wel dat mensen hun kerstboom
hadden opgezet. Mijn standaard is: na 5 december.
Maar gisteravond zijn wij toch ook maar begonnen.
Aangezien we toch niks aan het Sinterklaas feest doen
was gisteravond net als iedere andere avond. Tja en wij
vinden beide een kerstboom heel gezellig dus waarom
wachten? De boom is net zoals de afgelopen twee
jaren, zilver met blauw. Heel toevallig past het blauw
perfect bij onze blauwe muur ^^ Helaas valt blauw
minder op omdat het een koele kleur is, dus er moet
nog wel wat bijgekocht worden. Ik ben erg benieuwd
of er dit jaar wel iets leuks te vinden is, vorig jaar
namelijk niet. Bij ons is er een nieuwe kerst outlet
store geopend, misschien dat hier iets voor ons bij
is. Sowieso wil ik iets van een sneeuw uil voor op
de tv kast. Qua kerst inrichting wil ik het dit jaar
wel wat rustiger houden en het liefst ook wat
natuurlijker. Iets waar Chris het niet  zo mee eens
is.. Maar over de overige kerstdecoratie komt nog
wel een ander logje..

                                                                                          Hebben jullie de kerstboom al staan?


You May Also Like

13 Reacties

  1. Wij hebben hem nog not niet staan. Maar deels ook omdat we twijfelen over een echte of dat we de neppe bij me pa ophalen (hij zet hem toch niet op). Maar ik heb ook geen idee hoe Stark er op gaat reageren dus van het weekend maar even nadenken wat we gaan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sommige katten laten zich niet afschrikken door een echte ( vaak wordt er gezegd dat door de prikkende naalden dat ze ervan af blijven) en sommige houden weer van een neppe.
      Gewoon uitproberen inderdaad en je erop voorbereiden dat wel het een en ander kan sneuvelen..

      Verwijderen
  2. Mooi plaatje Michelle! Nee, hier nog geen kerstboom, maar mijn jongste wil wel heel graag zijn kerstspulletjes hebben, dus ik zal vandaag wel de boel achter het schot vandaan vissen, ik zet het neer als ik er opeens zin in krijg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik ken het ^^ Gisteravond had ik die 'zin' dus ineens. Kunnen we er ook mooi wat langer van genieten. Vorig jaar had ik hem ook pas rond 10 December staan..

      Verwijderen
  3. mooie kerstboom! geniet er maar samen van, de boom staat hier (nog) niet, want vandaag is het sinterklaas en ik wacht altijd tot erna, maar ook mijn hoofd staat er niet naar, want schoonvader ligt op sterven en dus is deze stemming momenteel er niet....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. he bah wat vervelend Marleen! Ik wens je heel veel sterkte en inderdaad, dan staat je hoofd er niet na nee..

      Verwijderen
  4. Ik denk dat ik geen kerstboom ga zetten dit jaar. Ik woon alleen hier met mijn vriend (in Zwitserland) en met de feestdagen gaat hij naar Belgie en ben ik echt helemaal alleen, dus het lijkt zo stom om enkel voor mezelf een boom te zetten, weet je wel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja dat is wat minder! Maar misschien leuk om het toch op te zetten, juist voor jezelf!

      Verwijderen
  5. Mooie kerstboom Michelle.
    Wij gaan het maandagmiddag doen, we hebben nu een kleine Chihuahua te logeren, het hondje van mijn zus.
    Ze is vanmorgen gekomen en gaat maandag in de loop van de dag weer weg.
    Je weet maar nooit als er een bal stuk valt is het al moeilijk om één hondje weg te houden bij de splinters, laat staan twee, ik wacht er dus nog even mee.
    Wil je zien hoe schatje het is, kijk dan even op mijn andere website en dan natuurlijk bij honden.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! wij gaan dit weekend de boom opzetten. Nouja 'wij'... m'n vent. Ik hou niet zo van het op/aftuigen dus laat ik hem dat lekker doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is deze netjes geworden, zoals je weet hebben wij nog helemaal geen kerstspullen behalve een hand gemaakt houten kerststal. Maar ook hier zal een kerstboom komen, en hoe tja lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel veel plezier vandaag!! en je kerstboom is erg mooi,
    groetjes Judith die toch weer een blog is gestart ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Michelle. Ook wij hebben de gewoonte hem op 6 dec. te zetten maar aangezien wij geen kleine kinderen meer hebben en ook nog geen kleinkids die Sinterklaas komen vieren hebben wij ook zoiets van: waarom en voor wie moeten we wachten?
    Wij waren nog een dagje eerder dan jullie en genieten we er lekker van.
    Zo'n boom brengt toch een lekkere warme sfeer in huis in deze koudere tijd.
    Geniet ervan.

    Groetjes van Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥