Inspiratie: Hair collor

by - december 03, 2013


De bodem van mijn potje blauwe haarverf begint in zicht te komen. Dat betekend
dus dat er weer iets besteld gaat worden. Maar wordt het weer turquoise of toch paars
of roze? Tijd om inspiratie op te doen dus, niet alleen voor een nieuwe kleur maar ook
voor een nieuwe manier van verven. Alle afbeeldingen komen van Pinterest.


Met de komende winter vind ik paars een erg mooie kleur. Maar alle inspiratie die
ik op doe is helaas voor lang-haar. De onderste laag paars kleuren lijkt mij super mooi,
maar met kort/halflang haar gaat dit gewoon wat lastiger. Vooral omdat ik een schuine
bob heb laten knippen, dus aan de achterkant is het korter. Natuurlijk zijn er een paar
opties. 1) laten groeien en de lagen kunnen verven 2),alleen wat plukjes verven.
What to do. Komende tijd zal hier eens over nagedacht worden en zal er lekker
veel inspiratie worden opgezocht ♥ Ideeën zijn altijd welkom, maar houd er wel
rekening mee dat mijn stijl  iets gewaagder/minder mainstream is dan gemiddeld...

Wat vinden jullie van deze inspiratie?



You May Also Like

7 Reacties

  1. Links onder dat wou ik vroeger, gek eigenlijk want nu moet ik er echt niet aan denken.
    Ik vind het persoonlijk allemaal zo nep, ik hou toch meer van beetje natuurlijk maar ja. Paars is wel weer een hele mooie kleur!

    Ik ben benieuwt hoe je het deze keer gaat verven, ik blijf dan wel uit de buurt. Hier komt er de eerste tijd geen verf meer in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet mijn ding maar die onderste rij middenin vind ik mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is er mis met je eigen haarkleur waarom moet je op iemand anders lijken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met mijn eigen haarkleur is niks mis, vind het alleen zo saai. Mijn haar verven is iets wat bij mij en mijn stijl past. Waardoor ik me uit en ook omdat ik het gewoon mooi vind..

      Verwijderen
  4. Mooie kleuren. Zou het zelf niet durven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent nog jong Michelle, dus je kan het hebben.
    Let op dat je geen haaruitval krijgt, dat heb ik wel gekregen door het verven, ik was toen ook nog jong, nu niet meer,hihihi.
    Ik ben toen echt de helft van mijn haar kwijt geraakt, vroeger was ik blauwzwart, tja een nu dus grijs.
    Ik zeg altijd maar zo, beter GRIJS haar als GEEN haar.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zwart met paarse stukken had ik een paar jaar geleden! Heel mooi, ook als je het in een staart doet ! x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥