Kleine projectjes

by - november 04, 2013

Door het klussen in het huis schiet het handwerken er nog wel eens bij in. Een perfecte
timing om wat oude ( maar niet minder leuke) projecten te laten zien dacht ik zo..



Stap voor stap een Hart Hanger maken.. Ik heb ze gevuld met kussenvulling, maar er
zit ook een klein buideltje met Lavendel in. Ze staan leuk maar ruiken dus ook heerlijk!



Deze cupcakes kunnen open, een leuk idee voor mensen die er niet van
 houden om een envelop met geld te geven..



Welke is jullie favoriet?

You May Also Like

9 Reacties

  1. Ooo, die hartjes vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke projecten die je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De cupcake is mijn favoriet! Maar ze zijn allemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie haaksels, succes met het klussen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je allemaal weer heel mooi gemaakt, Michelle.
    Ik herken dat, het klussen in huis.
    Maar ook af en toe even iets anders doen is niets mis mee.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke haaksels weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥