Home is where my cat is ♥

by - november 02, 2013

Ondertussen beginnen de kamers al beter begaanbaar
te worden. Doos voor doos wordt leeg gepakt en alle
spullen vinden een nieuwe plek. Dat we nog geen internet
hebben is soms onhandig maar voor de rust wel erg goed.
Nu wordt er weer vaker een borduurwerkje erbij gepakt.
Een nieuwe rij begint te verschijnen, met die mooie kleuren
die je nu ook buiten ziet. Tommie geniet net als ik van het
uitzicht. Sinds gisteren woont ze weer lekker bij ons.
Simba niet, zij mag bij mijn ouders blijven. Als een echte
buiten kat waardeert ze de kattenren buiten bij mijn ouders
zo erg, dat we het zielig vonden om haar daar weer weg te
halen. Tommie vind het allemaal best, ze heeft haar vertrouwde
plekje op de bank weer gevonden, naast haar vrouwtje 

You May Also Like

7 Reacties

  1. Je borduurwerk word schitterend, het is een moeilijk maar heel mooi gebaar om een kat achter te laten voor zijn best wil!

    Hopelijk is gouw jullie hele huisje helemaal klaar en kunnen jullie allemaal rustig op de bank tevreden rond kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw, prachtige kleuren. passen echt heel goed bij elkaar.

    zeer mooie update

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je toch één van de katten om je heen hebt hangen. Lijkt me heerlijk huiselijk & altijd het gevoel dat er leven in huis is ipv helemaal alleen. Ik zit er ook wel eens over te denken in vriendjeliefs huis. Wie weet, ooit..of misschien wel een hamster of iets. Gewoon wat leven in de brouwerij haha!
    Geluk bij een ongeluk dat je geen internet hebt. Geniet van de relax uren! :D Fijn weekend meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk voor je Michelle dat je weer even tijd hebt om te borduren.
    Ik loop ook heel erg achter met de blogs, je weet ook hoe dat kan.
    Ik kan niet op alles reageren, helaas.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je een nieuwe plek hebt!
    Nu heerlijk tot rust komen en gaan genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat slles lekker loopt in het nieuwe huis. Je borduurwerk is erg mooi, past goed bij het weer van nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aww wat een mooie foto('s)!
    Blij dat je een nieuwe plek hebt gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥