Home tour

by - november 26, 2013

Gisteren maakte ik eindelijk wat foto's van ons huisje. Alles staat bijna op zijn plek
en het meeste is gedaan, een perfect foto moment dus. Scrol rustig verder en ontdek
hoe ons huisje eruit ziet..


Gedeelte van de woonkamer..


Mooie grote ramen, hier houd ik zo van! We hebben het altijd lekker licht in huis..


Bij de ingang van de woonkamer zie je het Aquarium gelijk staan.
Het halletje die nu 
het territorium is van de konijnen ^^


De keuken. Via de keuken kom je ook op het eerste balkon..


Slaapkamer linkerkant en -rechterkant..


Ons kleine maar functionele badkamertje.. en ons uitzicht vanaf de slaapkamer, niet gek he?!

Zo dat was de tour alweer, de foto's van de studeerkamer houden jullie nog tegoed van me.
Die dient nu nog vooral als rommelhok namelijk ^^ We wonen er alweer 1 maand, pfoe dat
gaat echt snel! Maar elke dag genieten we. Van de rust maar ook van de ruimte de we erbij
hebben gekregen. Ja, hier zitten we nog wel een tijdje 





You May Also Like

8 Reacties

  1. Dat ziet er erg netjes en gezellig uit! Lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit, mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben jullie er een gezellige woning van weten te maken! Het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er heel gezellig uit! Veel woonplezier daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk huisje zeg! geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft zo apart wat een rust er nu in je huisje is gekomen. Ik vind het prachtig en hoop echt dat je er voor 100 % van kunt genieten en vele jaren er gelukkig en tevreden mag blijven wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat hebben jullie gezellig gemaakt!
    Nu nog een borduurtje aan de muur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥