Tomaatjes

by - oktober 16, 2013



De laatste update was op 3 September, toen was ik nog zo blij dat er tomaatjes aan
kwamen! Weten jullie nog? Nou sindsdien kwamen er veel meer tomaatjes aan, maar 
ze bleven helaas zo groen. Geen enkele is er rood geworden. Nu kan dat natuurlijk
ook niet met dat sombere weer en ons balkon heeft maar weinig zonlicht per dag.
Niet de beste plek voor een tomaat dus, maar alleen al om ze te zien groeien vond
ik zo leuk. Dit jaar dus geen eetbare tomaten, maar wel een schat aan informatie rijker!
Misschien dat we volgend jaar, als we twee balkons hebben, een mooier plekje voor
ze uit kunnen zoeken. En dat ook wij, van eigen gekweekte tomaatjes mogen smullen..

You May Also Like

2 Reacties

  1. Hier ook een mislukte tomaten en paprika-oogst. voorjaar te koud, zomer te droog..en te vroeg alweer teveel regen denk ik.Ik heb 1 rode tomaat gehad..Volgend jaar beter?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw, jammer dat ze groen bleven.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥