Driehoeks sjaal

by - oktober 15, 2013



Na een paar mislukte pogingen van de Elise sjaal besloot ik alles weer uit te halen en met
een nieuw patroon te beginnen. Eentje met allemaal stokjes, net zoals de Granny Squares.
Het haakt heerlijk weg en met al die leuke kleurtjes is het iedere keer weer spannend welke
kleur je nu toch in handen zal hebben. Al die verschillende kleurtjes zorgen ook voor een heel
leuk effect. Ondanks dat ik vaak zwarte kleding draag, is deze sjaal toch echt voor mijzelf
bedoeld hihi ^-^ De sjaal groeit mooi, volgende week zal ik het eind resultaat laten zien..



You May Also Like

12 Reacties

  1. Dit zijn zeker mooie kleurtjes . Het gaat goed passen met je zwarte kleding . Haken is altijd een leuk tijdverdrijf . Ik vind het jammer dat ik het niet meer kan doen . Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat .
    Groetjes
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die word prachtig!!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit prachtig Michelle.
    Mooie kleuren, en die brengen wat vrolijkheid met deze regenachtige dagen.
    Ik zou het graag zien als het klaar is.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super gaaf zeg. Mooie kleurencombi heb je ook gebruikt. Ziet er kunstig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow.......die wordt vast heel erg mooi met die geweldige kleurencombinatie. Ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurtjes en wat word je sjaal al mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥