Nieuwe kaarten

by - april 15, 2013

Even een kort berichtje, want er moet weer geleerd worden. Maar niet alleen leren staat er op
het programma hoor, maar ook haken en genieten van dit mooie weer  ^^
Deze kaartjes heb ik al een tijdje klaar, sommige zijn al verstuurd.


Deze is naar Postkaartjes verstuurd voor een PIF ( pay it forward) 


Tot nu toe loopt het Kaarten project best goed!  Nog vele nieuwe plaatjes en borduurpatronen
liggen  te wachten, dus op naar de volgende kaarten  :)


You May Also Like

6 Reacties

  1. Mooie kaartje heb je weer gemaakt!
    En dankjewel voor de link, altijd leuk :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Michelle.
    Wat zijn de kaarten mooi. Echt lente.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten maak jij Michelle.
    Ik vind dat altijd heel knap, ik ben zelf helemaal niet creatief.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Irma! :)
      Daarintegen ben jij weer super goed met je camera, daar kan ik alleen maar van dromen hihi ^^

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥