Mysterious Stitches #3

by - april 06, 2013




Een klein weekje geleden zette ik de laatste steekjes aan dit leuke borduurwerkje. Minder dan een maand heb ik er non stop aan geborduurd. Je zag het per dag groeien. Gelukkig nam ik steeds de stiksteekjes mee dus die hoefde ik op het eind niet meer te doen. Voor de afwisseling was dit erg leuk maar ik miste mijn Fall Fairy toch wel hoor.

Zodoende beloonde ik mijzelf en mocht ik eventjes verder met de fairy. Niet voor lang natuurlijk want Her Special Place wil ook graag af gemaakt worden. Misschien dat ik deze twee ga afwisselen want alleen aan HSP werken wordt wat saai..

Voordat ik dit leuke werkje kan wassen moeten er eerst nog wat letters op geborduurd worden. Welke dit zijn zien jullie later pas. Hebben jullie nog tips voor het wassen van borduurwerken trouwens? Nog nooit gedaan namelijk..


Alle tips en how-to's zijn welkom :) Ik ga snel weer verder met een haakwerkje die mijn aandacht
vraagt, dit zijn namelijk bestellingen. Sinds kort neem ik ook ( betaalde) bestellingen aan en dit gaat tot nu toe super goed! Later hierover meer.. Geniet van jullie weekend, er staat eindelijk wat beter weer op de planning. Hopelijk voelt mijn rug morgen beter aan zodat we nog even heerlijk kunnen
    wandelen in het bos..   Enjoy your weekend ^^


You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat is je werk leuk geworden en wat fijn dat je zelf met je hobby wat extra centjes kan verdienen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar het hele plaatje ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh, ik ben echt wel superbenieuwd naar het hele werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met de hand in een lauw sopje, van die kleurzakjes toevoegen die uitgelopen kleuren opnemen, ken het merk wel niet (moet je eens op de blog van m'n mama vragen) en dan wassen met wolwasmiddel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt ^^ Ik zal het even onthouden.
      Wel eng hoor, om iets waar je uren aan hebt gewerkt voor het eerst te wassen, heb al horror foto's gezien van werken die hierdoor waren verpest *brrr*

      Verwijderen
  5. EVen op de hand in een lauw sopje doen. Even op lage toeren in de centrifuge en lekker laten drogen.
    Ik strijk hem daarna altijd, badhanddoek op de strijkplank en met de goede kant op de badhanddoek leggen, dus strijken op de verkeerde kant want anders strijk je alle kruisjes te plat. Ben benieuwd hoe het geworden is verder. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van je hobby je tweede beroep maken, das tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het ziet er mooi uit, ben wel benieuwd wat het gaat worden.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg mooi uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥