Her Special Place 2 jaar verder

by - april 08, 2013


Dat de tijd snel gaat hoef ik jullie niet te vertellen, iedereen merkt het wel. Dagboeken of blogs zijn
 ideaal om je favoriete gebeurtenissen nog eens terug te lezen. Zo kwam ik er van het weekend 
achter dat mijn geliefde Her Special Place alweer twee jaar in mijn bezit is! Al twee jaar zet ik met 
veel liefde steekjes aan dit prachtige werk. De ene bladzijde werkt wat fijner dan de ander door 
het glitterdraad maar gelukkig heb ik het meeste gehad. En dat waren haar vleugels en jurk.

Vele kruisjes zijn er bij gekomen in deze twee jaar. 1 volledige bladzijde en wat waterkringen
staan nog op mij te wachten, nog even doorzetten dus..

En haar ware formaat.. Voor de vergelijking: ik ben 1.68 m 


You May Also Like

13 Reacties

  1. Beautiful! You do such great work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is prachtig, veel plezier met de laatste beetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je houdt er nog wel een lekker lapje stof aan over zo te zien!
    dit jaar gaat het je vast wel lukken haar af te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig werk is het ook, en al zo dicht bij het einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt mooi zeg! En wat een geduld...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi werk! Succes met de laatste kruisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw echt groot. Super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig werkje, bijna bij het einde.
    Nog even doorzetten,
    en je hebt een prachtig resultaat aan de
    muur hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow. It looks fantastic.

    Greetings, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwwwwww Michelle wat word deze super mooi.


    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥