Lazy Caturday #1

by - februari 09, 2013


Lazy Caturday
Iets nieuws wat ik af en toe op de zaterdag wil laten verschijnen. Soms alleen een schattige foto
van een kat en soms met een tekst erbij. Waarom? Omdat katten zo heerlijk kunnen liggen en 
bijna altijd schattig zijn 

Hier wordt het hier ook een Lazy day/weekend, niets moet en alles mag. Een heerlijk weekend
om te relaxen en te handwerken. Toevallig is het ook Heartagram Day,  een dag voor HIM Fans om
 hun liefde voor deze band te tonen aan de buitenwereld. In sommige plaatsen  worden meetings
gehouden maar aangezien ik hier niemand ken die ook gek op deze band is, 'vier' ik het alleen.

Fijn weekend ^^


You May Also Like

5 Reacties

  1. Ja, katten zijn zo'n ongelooflijk zalige dieren! Geniet van je lazy saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zijn katten, kan ook van onze zo genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal mee eens... kan geen leven voorstellen zonder mijn poezen... en een lazy day kan deugd doen.. weer eventjes helemaal opladen... prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ich liebe meine Katzen und den Hund über alles, es sind die besten Freunde.
    Liebe Grüsse und einen schönen Sonntag wünscht Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥