Haak projecten

by - februari 04, 2013


Gisteren schreef ik nog vol enthousiasme over de aankomende lente, vandaag is de lente
echter ver te zoeken. Het is begonnen met regenen en vervolgens ook niet meer opgehouden.
De regenkleding is op het moment mijn beste vriend, net zoals de bank en mijn handwerkjes.
Lekker opgekruld zitten, kopje thee, plaid over en Tommie die naast mij ligt te knorren.
De bolltjes wol en haaknaald worden er weer bij gepakt.


Een aantal project'jes waar ik nu mee bezig ben. Sommige kan ik jullie nog niet helemaal
 laten  zien omdat de toekomstige eigenaren misschien mee zitten te lezen.


Niet alleen Amigurumi’s maar ook weer enkele Granny Squares worden gemaakt.
De kleuren van de blauwe Granny verbaasde ik mij over, de kleuren vond ik prachtig bij elkaar 
passen. Gek eigenlijk hoe je stijl kan veranderen, eerst had ik een liefde voor donkere kleuren
 en nu voor pastel kleurtjes...

You May Also Like

9 Reacties

  1. het ziet er leuk uit allemaal, veel plezier ermee.

    groetjes yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer lekker aan de haak! Ja, dat is perfect voor guur weer op de bank met een koppie thee erbij :-) Maar ook als de zon schijnt, als het sneeuwt, als het waait, als het gewoon bewolkt is, als.... XD Ik ben benieuwd wat het allemaal voor moois gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eingelijk hebben wij de perfecte hobbies uitgekozen he Angélique? Weer of geen weer, er kan altijd geborduurd en gehaakt worden ;)
    Sommige projectjes kan ik over 1 a 2 weken al laten zien, anderen moeten wachten tot mei (kraampakket)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leukkk!! Ik ben inmiddels al drie jaar bezig met het haken van een deken, maar het schiet nog niet zo op. ;) Die amigurumi's zijn trouwens ook leuk zeg!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent heel leuk bezig, dat gevoel met kleuren, groeit denk onder je handen
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig dat onze smaken af ent oe veranderen, anders zou het allemaal maar saai worden denk ik. Leuke granny's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat ziet er allemaal super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ben heeeeeeel benieuwd naar het resultaat! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke hebbedingetjes ben je aan het maken. ben benieuwd hoe of wat.. en ja smaken veranderen met tijd...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥