Van zolder tot slaapkamer

by - januari 05, 2013

Herinneren jullie je dit logje nog? Hier schreef ik dat wij een behoorlijke grote zolder
hebben en dat we eigenlijk niet veel mee doen. Aangezien ons huisje voor de rest aan de
krappe kant is voor twee personen en veel huisdieren is dit natuurlijk hartstikke zonde.
We hadden bedacht om op een studenten budget er een leuk zit hoekje van te maken
maar dat is er nooit van gekomen. Na even overlegd te hebben met mijn vader besloten
we om dit keer het wel aan te pakken en ook gelijk goed. Hij is timmerman van beroep
en dat komt met dit soort dingen heel goed uit! 

Hoe het er voor de verbouwing uit zag.

Vorige week kregen we de panlatten erin zodat de gipsplaten konden worden vastgezet.
Vanaf woensdag zijn we aan één stuk door gegaan, vele gipsplaten werden vakkundig
(ahum^^) door mij vastgehouden en ook voor een paar uurtjes schilderen draai ik mijn
hand niet voor om hoor. 

Na heel wat uren klussen en winkelen is dit onze nieuwe slaapkamer 

 Tijdens de verbouwing en na.

Mijn spinnewiel heeft nu ook een mooi plekje gekregen ^^

Je herkent het gewoon bijna niet weer, van een rommelige zolder tot een prachtige
slaapkamer! Achter de platen zit nog voldoende bergruimte en dit is netjes afgesloten met
een luikje. Je kijkt dus ook niet steeds naar de volle dozen met rotzooi en spullen maar
je kan er nog steeds handig bij als dit nodig is..

Ik kan alleen maar zeggen dat wij er echt super blij mee zijn en pap dankjewel! 



PS: De volgende keer laat ik zien wat we met onze 'oude' slaapkamer hebben gedaan..


You May Also Like

18 Reacties

  1. Ziet er geweldig uit Michelle. Wees maar blij met zo'n handige pappa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat is dit mooi geworden, helemaal super. Fijn zo'n handige papa. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Whw, wat een berg werk hebben jullie verzet en wat zullen jullie fier zijn op jezelf en de prachtige ruimte die jullie daar even getoverd hebben ség !!! zo knap nu !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch geweldig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De slaapkamer van Doornroosje!
    Pas je wel op?
    Als je je aan dat wiel prikt...slaap je er meer dan 100 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel netjes uit! Knap werk.
    Ik vroeg me inderdaadmeteen af wat jullie met de slaapkamer hiervoor hebben gedaan , maar daar moeten we dus alleen maar even voor afwachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zijn nog aan het klussen,decoreren enz voor die kamer dus als het af is krijgen jullie het gelijk te zien ;) Zal ergens achterin de week worden denk ik.

      Verwijderen
  7. Wow, jouw vader doet magische truukjes met hout en gipsplaten, het is prachtig geworden. Veel fijne nachten gewenst in je prachtige slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat hebben jullie prachtig gedaan! En wat een mooi spinnenwiel heb je. Werkt het echt en kun jij ermee werken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het Spinnewiel werkt gewoon maar ik gebruik het voor decoratie. Misschien dat ik er ooit nog eens mee leer werken maar voor nu heb ik nog genoeg hobby's ;)

      Verwijderen
  9. wat ziet dat er mooi uit!
    Geniet er maar van.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, super mooi! & wat is het ook ruim zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er super mooi uit. Heel veel plezier ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig geworden, zo zie je maar wat je kan veranderen .. leuk zo'n mooie slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan alleen maar zeggen prachtig. Lekker ruim en netjes. En zoals ik al op FB schreef: "Als de poes er gaat liggen is het goedgekeurd".
    Mooi dat spinnenwiel.
    Heel veel plezier van jullie nieuwe slaapkamer.

    Liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een verschil! Wat een ontzettend gezellige slaapkamer is het geworden zeg! Leuk!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De slaapkamer is echt prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow...echt een metamorfose Michelle!! wat een mooie sfeervolle en rustige uitstraling heb je in de kamer gebracht. En wat heerlijk dat je vader je zo heeft geholpen..lief! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥