Rode lokken

by - januari 30, 2013

Ik heb altijd al mijn haar geverfd, het begon op de basis
school met gekleurde plukjes in mijn haar. Daarna werd er
een kleurspoeling gehaald en later ook echte haarverf. Donkerbruin, rood, oranje, paars en zwart zijn de kleuren die
ik het al heb gehad. De ene wat beter gelukt dan de andere
maar goed. Ik had al een aantal maanden mijn haar niet meer
geverfd totdat ik deze afbeelding tegen kwam. Zo mooi!
Natuurlijk ook in combinatie met die krullen, maar helaas ik heb ze niet. Wel wist ik dat ik graag weer mijn haar rood wilde, maar niet bruin met een rode gloed erover heen maar echt rood, rood! Maar wat zou ik toch doen met de lengte?
Ik wilde altijd al graag het A-symmetrische hebben en
besloot het nu te doen door middel van een korte bob.
Voor langer als de achterkant. Wel is het een Under
construction lengte, want de 'plukken' voor wil ik langer
hebben zodat het verschil nog duidelijker is.



Maar ik ben er erg blij mee! Geen gedoe, niks geen haar dat in de weg zit en ik heb natuurlijk
een geweldige kleur rood gevonden al zeg ik het zelf hihi ♥ Het kapsel kan heel goed stijl
gedragen worden maar ook met krullen of slag.  En laat dit nu net per dag verschillen met
mijn haar :) 


Verander jij ook vaak van kleur/kapsel of hou jij het liever simpel en vertrouwd ?

You May Also Like

13 Reacties

  1. je haar ziet er heel leuk uit in deze rode kleur! ik kleur vooral om grijze te verdoezelen... :-( maar meestal zelfde chocoladebruin, toen ik jonger was experimenteerde ik meer met kleurtjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je snapt dat ik je kleur erg mooi vindt, lijkt erg op 'mijn' kleur. Rood is prachtig. Staat je goed ook! Voordat ik spontaan allergisch werd voor haarverf, verfde ik het ook alle kleuren. Leuk altijd he?
    Welke verf heb jij gebruikt? Is het henna of gewoon een 'chemisch' kleurtje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vroeger veel verschillend gehad, eerst lang, toen wat korter, toen weer lang en ineens weer heel kort, toen weer lang en nu laatst weer kort geknipt. Nu wil ik het weer lang, en ook lang houden. Kleuren heb ik niet zo vaak gedaan, heb het ooit 1x blond gedaan. Toen was ik er blij mee, nu denk ik bij me zelf "hoe heb ik ooit zo rond kunnen lopen(a). Voorlopig doe ik niks meer met mijn haar. Ik heb van mijzelf een rood/koperkleur haar, waar ik eigelijk harstikke trots op ben ;) En laat het lekker lang groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staat je mooi, deze kleur!
    Ik heb het wel geverfd, ondanks dat ik best tevreden ben met mijn eigen kleur; ik verf het dan ook in een kleur die het meest op mijn eigen kleur lijkt en dan bedoel ik mijn oorspronkelijke kleur, niet de kleur die nu steeds meer de overhand gaat nemen en waar bijna niet meer tegenop te kleuren valt. Het geeft niet, het hoort bij het "wijzer" worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat rode kleurtje!
    Ik heb wel eens mijn haar zwart gehad en soms wil ik dat nog wel eens terug.. Dus misschien weer eens doen! Wel laat ik het altijd het zelfde knippen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb vroeger heel lang haar gehad en dan afgesneden, dan weer laten groeien, en sinds ik me beter voel sinds m'n ex weer kort laten knippen.

    Altijd rood en kopertinten in m'n haar laten zetten, maar ooit wil ik het echt Iers ros :p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Valhalla
    Ik heb een chemische kleurtje gebruikt, dit omdat ik nog andere verfsoorten erin had zitten en dan kan je beter geen Henna gebruiken ;)
    Ik heb van de Garnier Nutrisse Ultra Color 'levendig rood'. Ooit wil ik wel eens Henna gaan gebruiken maar dan moet dit spul er eerst helemaal uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit!
    Ik heb verschillende kleuren gehad (wel spoelingen)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, mooie kleur!! Staat je erg goed! Ik heb mijn haar ook wel eens geverfd, maar doe er nu vooral waterstofperoxide in om het blond te houden (de 'natuur' maakt het namelijk steeds donkerder en dat wil ik niet! ;)).

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het staat je prachtig! Ik heb ook altijd al alle tinten rood op mijn haar gezet.
    Ik ben helemaal in het begin met Henna begonnen. Maar dat is zo'n geklieder! Dus nu al jaren chemische brol.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben een hele moeilijke wat veranderen betreft.
    Als kind was ik heel lichtblond. Op mijn 18de werd dat uit zichzelf donkerblond en dat heb ik een tijdje gehad. Totdat ik al begin 20 grijs werd. Het donkerblond werd peper en zout. Ik heb totaal geen zin om grijs door het leven te gaan dus vanaf toen laat ik het verven en koos ik voor de kleur die ik als kind had: blond.
    De lengte is jaren lang geweest maar sinds een paar maanden heb ik het weer wat korter( iets boven schouders). Ik had daar in het begin spijt van: daar ging mijn langer haar waar ik jaren over gedaan had :o(
    Nu vind ik de lengte prima maar ze hangen aan één kant vaak voor mijn oog en ik wil een lok laten knippen. Kort haar wil ik (nog) niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Staat je erg leuk! Lekker pittig :) Ik heb het ook al eens rood gehad, maar zou niet snel terugwillen. Voornaamste reden is wel dat je de uitgroei altijd zo goed ziet! Nee..een keer bruin verven (zoals eind vorig jaar) en daarna weer richting blond door steeds meer blonde plukken te laten verven vind ik wel leuk. Neutraal, kleuren die niet gelijk een lelijke uitgroei achterlaten zijn nog wel geliefd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥