Kaarten Maandag

by - januari 28, 2013


Vandaag weer wat kaartjes die ik de laatste tijd heb gemaakt.



Beide kaarten zijn gemaakt met glitter papier van de Action, zeker een aanrader!



En een keer een randje geborduurd ipv de hele kaart. Het is niet alleen veel sneller om te
maken maar het geeft ook een leuk effect. Nu dat ik dit typ, zit ik op school aan de zelfstudie, een
regeling voor mijn rug. Als ik naar buiten kijk zie je de sneeuw gewoon smelten. Jammer aan de ene
kant want de mooie foto's zijn niet meer te maken maar het reizen wordt een stuk makkelijker.
Hierna even boodschappen en ingrediënten halen voor zelfgemaakte Tiramisu en vanmiddag 
wordt een bak en freubel middagje lekker in mijn eigen huisje 

Ik wens jullie allen een mooi begin van de week





You May Also Like

12 Reacties

  1. Leuke kaarten! En geniet van je middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die met de vogeltjes is echt snoezig! (En die met de irissen móet ik natuurlijk ook wel leuk vinden) Zo veel leuker dan een standaardkaartje uit de winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan! Met het schijnende zonnetje buiten, blauwe lucht, het groen van de natuur kun je ook mooie foto's maken! Ik denk dat menig Nederlander daar wel aan toe was.
    Fijn dat je een regeling hebt voor je gezondheid. Sterkte met je rug!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle
    Deine Fadengrafik Karten sind bezaubernd schön geworden...Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, vooral de de duiven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten,ik vind de bloemenkaart mooi....fijne dag nog....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaarten hoor, de geborduurde randjes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De tweede is echt mooi! Jij ook een hele fijn week <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten heb je weer gemaakt! En mmm tiramisu! ♥ Is 'ie lekker geworden? :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥