Week 47: Bloemen kaarten

by - november 27, 2012

Beide kaarten zijn met het zelfde borduurpatroon gemaakt, deze is hier
gratis te downloaden nadat je lid van de groep bent geworden.



De bloemen zijn van Janneke Brinkman, ik denk dat meer dan de helft van
al mijn 3D vellen wel van haar zijn. Ik houd zo van haar plaatjes 
Met deze twee kaarten zijn er maar liefst 8 kaarten gemaakt in 3 weken tijd!
Het project wat ik heb opgezet werkt erg goed voor mij, gisteren heb ik een betere
prikmat gehaald zodat het uitprikken een stuk makkelijker zal gaan. Nog even
en ik heb een kast erbij nodig voor al mijn materialen, de stash groeit en groeit. =)

Natuurlijk ben ik weer erg benieuwd wat jullie van deze kaartjes vinden..





You May Also Like

10 Reacties

  1. Gaaf!
    Vooral de roze is erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze helemaal super, sjiek eigenlijk. De plaatjes vind ik ook prachtig, heb ze zelf ook al gebruik ik ze niet eens heel vaak haha.
    Moet je eens in mijn kast kijken pffffffffffff, plaatjes plaatjes en nog eens plaatjes. Dus groeien doet dit bult wel hoor met al dat moois.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha erg hé hoeveel spullen je er door de jaren heen voor verzameld. =)
      Ik heb nu een kastje leeg gemaakt dus daar kunnen weer wat materialen liggen.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt!
    Ik vind deze plaatjes ook wel erg goed bij je passen. Ik heb het idee dat je in de tijd dat ik je volg (ik denk wel ruim een jaar) aan het veranderen van stijl/voorkeur bent, "volwassener", als je begrijpt wat ik bedoel. Leuk om te zien hoe je je ontwikkelt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dankjewel! Ik merk zelf ook wel verandering ja. Zowel in huis, als met hobby's maar ook met mijn kledingstijl en gedrag. Ik vind deze stijl van kaarten maken ook beter bij mij passen. Ik vind het lastig om 101 papier soorten en kleurtjes bij elkaar (mooi) te laten passen, het wordt dan ook vaak niet naar mijn zin in tegenstelling tot dit. Dit gaat me zo gemakkelijk af dat het heel natuurlijk eruit komt. Als je het nog snapt haha :P

      Verwijderen
  4. Mooie kaarten! Je wilt vast niet weten hoeveel dozen ik hier vol heb met hobbyvellen. Kan zelf wel een winkeltje beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaarten zien er leuk uit. Lekker creatief! Ik vind het tegenwoordig heerlijk (met de soms weinige spullen als ik bij vriendlief ben) om briefpapier te maken/versieren! Ook de enveloppen is elke keer weer een kunst. Heerlijk om creatief bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi je kaarten!
    De liefde voor de knipvellen van Janneke deel ik met je.
    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥