To Do List

by - november 09, 2011


Druk druk druk.. Je kent het wel. Soms heb je van die dagen
en dan moet je 1001 dingen doen. Nergens heb je tijd voor maar
het moet toch gebeuren. Zo zit ik op het moment.
Zoveel moet ik nog doen,maar wanneer? Ik vind het heerlijk 
om druk bezig te zijn, mits alles in mijn hoofd ook rustig is. Ik moet 
nog zoveel voor stage, school maar ook in mijn prive leven doen dat ik
door de bomen het bos soms niet meer zie. Ontspannen is moeilijk
op dit soort dagen, je moet immers nog zoveel!


Daarom is vanavond even een rust momentje. ^_^ Even bloggen, borduren
een heerlijke kop thee erbij, Sons of Anarchy kijken met vriendlief.
Maar ik ga ook  een lijstje maken, ja een lijstje. Ik ben gek op lijstjes maken,
het liefste zou ik overal lijstjes van maken! :) Het helpt mij om dingen
op een rij te zetten en zien wat ik nog moet of wil doen.
Is zien of het dit keer ook weer gaat helpen..

Hoe gaan jullie hier mee om en maken jullie ook lijstjes?


You May Also Like

8 Reacties

  1. Nee, ik maak eigenlijk nooit lijstjes.
    Alleen in tijden van grote stress, als er veel gebeld en geregeld moet worden wil ik wel eens een lijstje maken.
    Dat helpt inderdaad om rustig te worden.
    Verder helpt het mij om een groot white-board op te hangen, daar staan alle belangrijke dingen op, heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. soms maak ik ook lijstjes, van alles en nog wat... soms paar dagen na elkaar verschillende ivm borduren wat ik eerst ga doen, wat erna, maar het blijft meestal bij lijstjes... dus ken het wel degelijk... maakt een mens rustig he en jawel pauline zo'n bord zou voor mij ook handig zijn, maar waar moet ik dat hangen dat is dan het probleem...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ebn langer bezig met lijstjes, dan wat anders en dan ontspan ik me nog minder, dus neen, indien mogelijk geen lijstjes voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik maak heel soms lijstjes. Als ik dingen op een bepaalde dag moet doen bijvoorbeeld. Of als ik ideeen heb voor mijn blog wil ik dat ook nog wel eens op schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik plan eigenlijk alles in me agenda wat belangrijk is, verder maar ik geen lijstjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook gek op lijstjes haha, vooral voor dingen die ik in het huishouden nog moet doen. Het werkt een stuk lekkerder als je iets van je lijst kan afstrepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik maak elk weekend een lijstje wat ik nog moet doen voor huiswerk enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier nog een lijstjes freak, haha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥