Lynk

by - november 07, 2011


Al een paar weken zag ik dit leuke ventje bij ons in de
dierenwinkel zitten. Vriendelijk begroette hij mij elke zaterdag.
Na enkele dagen erover nagedacht te hebben, heb ik besloten om
dit beestje mee naar huis te nemen. Huize Michelle telt nu 3 hamsters.
Wel allemaal netjes in aparte kooien natuurlijk ^^
Hamstertje Bailey is naar een andere kooi verhuist
(senioren woning) en dit kleintje kreeg zijn hok.



Dit leuke ventje gaat Lynk heten.



De pompoen pitjes gingen er als eerste aan.. ^^



Is het niet veel, al die dieren? Jahwel maar ook heel gezellig! :)

You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat een leuk ventje!
    Ik heb ook een periode gehad dat ik echt een stuk of 5 hamster had. Hihi! Maar nooit meer. Één is nu echt genoeg, al helemaal met een rond loppende kitten hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk beestje. Hamsters zijn leuke beestjes. had er vroeger ook eentje. Was een keer ontsnapt zat hij onder mijn bed te knagen. ik heb hem gelukkig weer gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Ik heb ook altijd knaagdiertjes gehad. Maar het jammere is, dat ze niet zo oud worden. En nu met onze twee poezen, denk ik dat ze nog minder oud zullen worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥