Week 35

by - september 01, 2011


Deze week beëindigd het één en volgende week
begint er iets anders. Vandaag is mijn laatste dag bij de
Pets Place. Ik heb er ongeveer en jaartje nu gelopen, stage gelopen
en ik heb er gewerkt. Ik heb veel leuke dingen meegemaakt en ook
veel over dieren geleerd. Ik vind het dan ook best jammer dat ik
er weg moet. Vooral omdat we op het moment een nestje baby
hamsters hebben ( i love hamsters <3)en de eieren van de Baardagame 
komen  over een paar weekjes uit.




Volgende week dinsdag heb ik een info dag op school
over dit schooljaar en volgende week woensdag begint mijn stage
 bij de dierenarts al.De komende drie weken zal ik daar te vinden
zijn.  Erg spannend dus!Waar er een deur sluit opent er
een ander
.. Maar eerst heb ik heerlijk nog
een paar dagen vrij.

Vandaag heb ik ook eindelijk de kaarten voor de Elf Fantasy
Fair
besteld.Twee maanden geleden hadden ik en Vriendlief het
er al over, het was zeker dat we zouden gaan, alleen die kaartjes
bestellen dat gebeurde maar niet.

Gelijk ook maar de accessoires besteld die ik zo graag
wilde hebben. Zoals sommige misschien wel weten ben ik een
vampire addict dus het leek me leuk om daar wat mee te gaan
doen. En surprise surprise dit keer is het 
thema Vampires and Zombies bij de EFF!



Natuurlijk wil ik dan een paar vampieren tandjes hebben ^_^
Ik wou ook van die gave lenzen hebben maar die rot
dingen kosten 15 tot 20 euro per lens.. Dat werd me een beetje te
duur voor één dagje.. En als je eenmaal gaat rondkijken bij de
Large  dan zie je nog veel meer leuks hé... Dit shirtje wilde ik al
langere tijd bestellen en nu was ze mooi in de aanbieding, dus hup
 gelijk in  mijn mandje gezet.Ik zal later nog wel een blogje
schrijven over  de EFF en hoe ik gekleed  zal gaan.
Hier nog mensen die ook gaan?? =)

You May Also Like

0 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥