Alvast een begin..

by - september 02, 2011


Kennen jullie deze nog??
Gisteren heb ik de breipennen weer is opgepakt. Vorig jaar
is het namelijk niet helemaal door gegaan. Hopelijk kan ik 
voor dit jaar wel genoeg mutsjes breien en ze op tijd versturen.



De meesten worden gewoon wit met rood maar ik vond roze
ook wel is een leuke afwisseling. Ik weet zeker dat ik hier een
paar vriendinnen blij mee kan maken ^_^

Weten jullie al wat je voor kerst gaat maken om te versturen?

You May Also Like

2 Reacties

  1. Kerst??!!!
    Nee, meid, dat duurt nog zo lang...wel handig dat jij vast op tijd bent begonnen!
    Ik heb nog geen idee wat ik dit jaar ga maken, komt vast wel tegen die tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het voor mij gewoon een standaard leuk kaartje word ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥