Rondneuzen

by - september 27, 2011


Als ik in een dierenwinkel loop moet ik gewoon altijd 
even bij de knaagdier-afdeling kijken. ^_^ 
Meestal koop ik ook altijd wel iets.

Gisteren wou ik even kijken naar een iets grotere kooi 
voor mijn konijntje. Eigenlijk vind ik de kooi iets te klein,
zeker als er een vriendje voor hem bijkomt =) ( 1 m bij 0.5 m) 
maar een grotere kooi is maar 20 cm erbij en kost
 wel even 76,95 euro! ( kan nog wel groter maar daar heb ik
geen ruimte voor) Als je het nameet is het zelfs maar 14 cm groter,
 omdat de bak rand iets schuin omhoog loopt. Doen we dus maar
niet..  Dan mag het konijntje er wel iets vaker uit. 


Geen kooi dus maar wel wat lekkers voor ze en een nieuw 
huisje voor Bailey. Beide werden met plezier in
ontvangst genomen.

Nog even en het huisje is bedolven onder zaagsel ^^

Lief neusje ^^


You May Also Like

4 Reacties

  1. Het huisje is helemaal goed gekeurd, helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, bijna dierendag!
    Even antwoord op je vraagje: mijn Haeds hebben allemaal 90 kleuren...zucht, dat zijn er dus heel wat!
    Gelukkig is niet elke bladzijde even lastig, behalve dan bij de bubbels, dat is echt een superklus!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥