Qwerty lime

by - augustus 03, 2011

De laatste tijd irriteerde ik mij steeds meer aan mijn mobiel.
De batterij ging snel leeg, reageerde super traag..
Ik stel weinig eisen aan zo´n ding hoor, ze moet kunnen bellen, sms´en,
en ik wil mijn eigen afbeeldingen en muziek erop hebben staan.
Tijd voor een nieuwe dus, na een korte zoektocht kwam ik
op de Nokia C300 Qwerty Lime Green uit. Het was gelijk liefde
op het eerste gezicht, ik bedoel alleen die kleur al!
Gisteravond snel een bestelling bij Bol.com gedaan en vanmiddag om
11.30 kwam de postbode haar al brengen.


Vanmiddag snel een beschermhoesje gebreid, in bijpassende
kleuren natuurlijk :)


Wat een beauty he <3
Normaal heb ik altijd zwarte of donker grijzen gehad, vind het
een super mooie kleur.. lekker is wat anders!


Mijn schermafbeelding..

Mooi of toch te fel?
Wat vinden jullie van de Qwerty lime?

You May Also Like

4 Reacties

  1. Het is zeker een super kleur, en dan nog eens een toetsenbord. Dat vind ik aan mijn blackberry zo fijn.

    Ik denk dat de kleur enz, heel goed bij je zal passen. Geniet er van. En heerlijk even wat anders, dan zwart en grijs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,

    Wauw, wat mooi zo in die kleur ! en wat een schattig bijpassend hoesje heb je ineens gemaakt ség ! Veel geniet van je nieuwe gsm !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele leuke gsm geworden! Idd eens wat anders dan het eeuwige zwarte of grijze.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥