Kyona

by - augustus 02, 2011


Afgelopen zondag heb ik weer een kaartje gemaakt, ik begin
het weer net zo leuk te vinden als vroeger! Ik heb nog zoveel
spullendat er deze vakantie aardig wat kaarten kunnen
worden gemaakt :)Ik heb ook een aantal knipvellen gevonden die
precies binnenin zo'n borduurwerkje passen,
dat is namelijk soms even puzzelen.


Wat ik alleen jammer vind is dat de kaarten zo groot worden.
Het patroontje is namelijk 13 x 13 cm.
Toch maar is opzoek gaan naar grote dubbele kaarten...

Borduurpatroon: Kyona van Hobbyshop Christa
Knipvel: Mireille

You May Also Like

4 Reacties

  1. mooi geworden, het zal inderdaad wel even zoeken zijn naar passende plaatjes, maar zo te zien lukt het wel goed.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje is het geworden je kan ook een cardstock van 30x 30 gebruiken , denk dat het wel goedkoper uitvalt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een erg mooie kaart, je moet er denk ik ook wel een grotere envelop voor kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Wat leuk dat je weer aan de kaart maken bent geraakt, ontspant ook lekker hé, je hebt er een mooie gemaakt.
    Hier zou die maat al duurder uitvallen om te verzenden, erg hé !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥