Lazy Saturday

by - augustus 06, 2011


Of het nu door het weer komt of...?? de laatste paar dagen
ben ik wel zo moe en lamlendig.. Hoofdpijn, zere ogen..
Dus er werd niet veel geborduurd. Misschien vanavond nog wat
steekjes zetten maar ben er bang voor.  Mijn vriend zegt altijd:
Positief denken is het beste medicijn'. Naja dan gaan we dat maar
is proberen want de ibuprofen werkt ook niet echt.



Morgen moet ik de koopzondag draaien en dan staat de maandag
alweer voor de deur. De weken gaan zo snel..! Ik werk op het
moment ongeveer zo 5 tot 7 uur per dag en dat 3 dagen in de
week. De rest ben ik heerlijk thuis bij mijn diertjes. Helaas moet
mijn  vriend erg veel werken dus hem zie ik alleen s'avonds.
Precies over 1 maand moet ik alweer
naar school toe. De tijd gaat snel, veel's te snel! Wil nog zoveel
doen deze vakantie... Snel maar is een lijstje gaan maken ^_^

You May Also Like

4 Reacties

  1. bedankt voor je reactie op mijn blog.

    Mooie vorderingen maak je, je werk word met de seconde mooier en mooier.

    Ga je het inkaderen is het af is ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi is het aan het worden , ik heb ook net mijn borduurwerkje opzij gelegd omdat mijn ogen prikken en pijn doen .... nochtans niet zoveel gedaan vandaag :s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Ik hoop dat je nog veel leuks kan doen voor het school terug begint, maar dan mag dat weer toch écht wel eens gaan meewerken hoor, want met dot weer, ga je niet veel buiten zoeken hé, ppff.
    Ons dochter had gedroomd dat de zon hard schijn, kind werd wakker en ze zou kunnen wenen als ze naar buiten keek, ze zou zo graag gewoon een zwembad in de tuin willen zien staan, helaas dit jaar niet hé !

    Geniet nog van je vrije dagen en moed als je moet werken.

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is niet te zien dat je weinig hebt geborduurd hoor, er zit weer een flink stukje bij! Nog een fijne vakantie en hopelijk knap je snel weer op.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥