Inspiratie: Make-up

by - augustus 10, 2011








Ik vind het mooi als make-up iets bijzonders heeft,
of juist als het heel simpel is. De ene dag draag ik veel zwart 
en donkere kleuren en de andere dag kies ik liever voor
 iets natuurlijker. Over de jaren is mijn make-up veel veranderd
Vroeger smeerde ik gewoon één kleur oogschaduw erop
en tegenwoordig probeer ik wat meer (bijpassende) kleuren door
elkaar te blenden voor een mooi effect.
Ik heb geen geld voor dure cosmetica dus ik winkel
bij de Etos, Kruidvat en de Hema. Portemonnee en
diervriendelijk!

De laatste tijd zit ik veel tutorials en How to's te kijken hoe je
al dit moois kunt maken. Een grote beautycase is vaak helaas
wel verijsd maar je kan mooie dingen leren maken hoor.
Binnenkort zal ik wel is laten zien hoe ik mij make-up draag.
Ik hoop dat dit onderwerp ook jullie een beetje aanspreken
want ik zou hier wel iets vaker wat over willen posten...

Liefs Michelle

You May Also Like

4 Reacties

  1. Die pauwenogen zijn prachtig!
    En ook wij thuis kopen onze make-up bij Hema en Kruidvat.
    Ik maak mij niet dagelijks op, meer als ik er zin in heb, en dan vaak in blauwe en groene tinten.
    Mijn dochter houdt wel van zwart en fel.
    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het roosje vind ik prachtig zal wel aan mijn romantisch karakter liggen zeker ;)
    Ik zelf draag nooit make-up heb er gewoon het geduld niet voor.....
    Laat je mooie creaties maar zien hoor!
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik draag helemaal geen makeup ben allergisch voor parfum (en ook al is de makeup van oa hema, parfumvrij) ik gebruik het niet. ben dr zooo onhandig in! bij andere vind ik het mooi maar voor mezelf niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er heel mooi uit.

    die zwarte wink bovenaan wil maar niet lukken van mij.

    Heb je tips ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥