Little kitty

by - juni 24, 2011

Het was eigenlijk helemaal nooit de bedoeling dat wij
nog een kat/kitten erbij zouden nemen. Maar als je een
telefoontje krijgt van je vader met de vraag of je nog een jong,
klein katje wilt hebben word het lastig! Het kleintje zwierf
op straat rond maar is wel erg lief en
ziet er erg  gezond uit. Dus nu hebben wij twee katten in huis..
Wie kan zo'n snoetje ook weerstaan.. <3


Hij of zij (wil het kleintje liever nog even met rust laten) is nog
erg schrikachtig maar oh zo lief. Onze andere poes Tommie
wil er nog niets van weten, grommen en blazen joh!
Maar dat zal vast wel los lopen.. Morgen even een
ontworm kuurtje en kitten brokken in huis halen..
En natuurlijk genieten van dit lieverdje..

You May Also Like

5 Reacties

  1. wat een schatje met die vlekjes. Pas maar op of ik kom der halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het poesje ziet er heel lief uit, ga er maar lekker van genieten.
    Mijn broer had er ook zo 1, die was gek op knuffelen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach dat ziet er toch een schatje uit zeg , zou het ook niet over mijn hart kunnen krijgen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat een schatje! Daar kun je idd niet nee tegen zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥