Card : Gabriëlle

by - juni 23, 2011

Vanmiddag had ik niet zo'n zin om verder te borduren dus
heb ik mijn kaartjes tevoorschijn gehaald. Ik vind het kaartje
wel druk, maar erg leuk geworden. De borduurrandjes zijn zo
leuk om te maken en je bent er zo mee klaar..


Het randje is een patroontje van Hobbyshop Christa
Ik heb ook eindelijk mijn nieuwe krijtblokjes kunnen gebruiken,
het geeft een leuk effect aan de randjes. Het verschil van voor
en na zal ik ooit wel is fotograferen, het maakt een heel verschil! ^_^



You May Also Like

4 Reacties

  1. Het ziet er mooi uit en eigenlijk ben je nu ook aan het borduren geweest.
    Het is wel leuk om zo toch met verschillende dingen bezig te zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het geen druk kaartje hoor, juist erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien wel druk maar wel heel erg leuk. Prachtig plaatje en heerlijk frisse kleurtjes.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥