VampiireHeart

by - mei 01, 2011

Misschien hebben jullie je het al een keer afgevraagd.. Hoezo de naam Vampiireheart ?
Vandaag ga ik jullie mijn liefde laten zien, my first and last love namelijk de Finse Metal
band HIM


Wie meer info wil lezen over HIM, klik op de link hierboven..
Ik ontdekte HIM in de tweede klas op het VMBO en sindsdien
ben ik verliefd op deze prachtige muziek. Dat is inmiddels al een
jaartje of 6 dus.. Geen dag ging voorbij zonder deze muziek
te hebben geluisterd. Inmiddels ben ik al twee keer naar een
concert geweest en heb er zelfs twee tatoeages van laten zetten..



De eerste heb ik laten zetten toen ik 18 werd ,hoe speciaal ik  dat vond kan ik nog steeds
niet goed uitleggen, het logo van HIM: het Heartagram. Voor de liefde voor deze band en
(waar het  symbool zelf ook voor staat) voor het balans tussen het goede en
het slechte, liefde en de dood.

De tweede is Vampire Heart, mijn favoriete nummer van HIM. Spreekt voor zich
denk 
ik. Het is trouwens ook het aller eerste nummer dat ik van HIM hoorde ^^
Vandaar vampiireheart.blogspot.com.


Het maakt niet uit welk humeur ik heb, als ik HIM luister
kom ik weer tot rust. Ik mag graag mijn live DVD aanzetten
 tijdens het borduren,vreemde combinatie i know maar dat ben ik.

En de lead zanger, Ville Valo is gewoon grote liefde <3


Ben nog aan het zoeken naar de perfecte foto van Ville om te borduren :)

Is muziek ook zo belangrijk voor jullie?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik weet nog dat ik een discussie had met een klasgenoot die ook fan was van Him. Ik kon het maar niet begrijpen dat je deze muziek mooi kon vinden, eenmaal wat jaartjes later kan ik enkele liedjes waarderen.

    Maar muziek is voor mij niet zo belangrijk als voor jou, er staat bij mij muziek op als ik me wil afsluiten van de omgeving, of de krant loop. Ook soms als ik alleen ben. (al pak ik liever dan een luisterboek)
    En zo fan als jij, dat ben ik nooit geweest, en zal ik nooit zijn. Vind dat wel erg mooi :)

    En de naam, die was voor mij duidelijk al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, muziek is wel erg belangrijk voor me!
    Vroeger was het voornamelijk Cliff Richard...niet lachen he???( heb in Ahoy een concert meegemaakt, heeel gaaf!)
    Verder heb ik altijd van klassiek gehouden, dat zing ik graag en speel ik ook het liefst op mijn hobo.
    In de moeilijkste tijd van mijn leven was er Marco Borsato.
    En nu geniet ik ook erg van de mooie liedjes van Lenny Kuhr, ik ben 2 keer naar een concert geweest van haar.
    Dus eigenlijk hou ik van alles wel een beetje.
    Begrijp wel dat je fan kan zijn van een band, en we hebben allemaal onze eigen smaak, en dat is prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van verschillende soorten muziek, alleen niet van hiphop en de huidige pop en zo. Maar HIM hoort er bij mij ook bij.

    Hun duet met Apocalyptica en Lauri Ylonen van The Rasmus, zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel herkenbaar, er gaat bij mij ook geen dag voorbij dat ik geen muziek heb geluisterd. Heerlijk even verstand op 0 en even ontspannen;D Ik luister dan weer erg veel Within Temptation :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit gehoord heb van Him en eerlijk gezegd is het ook niet mijn smaak. Ik heb niks met Gothicmuziek. ( ik weet niet of dit daaronder hoort)
    Ik luister het liefst naar Ierse/keltische muziek en verder veel New age muziek: Medwyn Goodall, Aeoliah, Terry Oldfield, Merlin's Magic, Lisa Lynn, en mijn favoriete band is al jaren U2.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥