HSP update #5

by - april 29, 2011


Sorry.. ik kan het niet laten!
Het is zo'n heerlijk werkje om mee bezig te zijn, erg lastig om het
weer weg te leggen. En de arme Cheeta komt geen steekje verder..

Ik ben nu met het hoofdje van de dame bezig


Totaal andere kleuren, van mooie lichte pastel kleuren 
naar fel rood. Het is even wennen maar het resultaat mag er zijn vind ik zelf!



Het totaal plaatje ^^

Als laatste wil ik graag iedereen bedanken voor de leuke reacties,
ik krijg er steeds meer en meer, erg leuk!

You May Also Like

8 Reacties

  1. Wat ga je lekker vlot :) Leuk is het om te zien groeien. En reacties zijn altijd leuk he :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh vergeten, je website is echt super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat het al weer meer vorm begint te krijgen, dan wil je lekker doorborduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me het best voorstellen hoor, als je meer begint te zien hoe het moet worden wil je door.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Michelle,

    Dat smaakt naar méér :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jee, en jij bent ook alweer zo ijverig geweest !
    heerlijk he, als je aan iets nieuws bgonnen bent, dan lijkt het borduren altijd veel makkelijker en sneller te gaan !

    lijkt het nu maar zo, of heb je een stuk overgslagen tussen het pasteel gedeelte en het rode stuk ?
    ik zelf vind dat altijd toch best wel eng, ben altijd bang dat ik me dan verteld heb (wat vaak ook zo is )
    of werk jij met een raster ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap hoor!
    Ik kan het niet haha. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk nieuw project zeg. En de cheetah komt vast een keer af.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥