Dagelijkse bezigheden

by - februari 02, 2011

De week zit alweer op de helft, nog twee dagen school en dan heb ik
alweer heerlijk weekend. Tijd om te borduren was er tot nu toe weinig, 
vorig weekend ben ik met vriendlief naar zijn ouders geweest, maandag
en dinsdag had ik stage. Vandaag ben ik naar school toe geweest en heb ik
een stage plek geregeld. We moeten namelijk in maart op stage bij een boer
om over het voortplantings- en geboorte proces bij veedieren te leren.
Daar lopen we dan 3 weken achter elkaar. Ik ga samen met een klasgenoot
bij een bedrijf met koeien en paarden lopen, dus super gezellig en erg leerzaam.
Maar hier zal ik later nog wel meer over vertellen.

Morgen heb ik ook een lange dag school en misschien dat ik na school tijd
even naar de vis speciaalzaak ga. Jaren geleden heb ik een mooi Aquarium van
60x30x30 cm als verjaardags cadeau gekregen en deze heb ik dus weer opgezet.
Het word gewoon een simpel aquarium met Guppy's,
Neon Tetra's en Plaatjes. Misschien nog wat andere diertjes zoals algeneters,
garnaaltjes en kogelvissen. De bak staat, grind zit erin en de filter en thermostaat
zijn geplaatst, nu nog de inrichting en achterwand. En deze wil ik morgen of
overmorgen halen. Vooral een natuurlijke inrichting vind ik erg mooi.


De vissen zullen ergens dit weekend of volgende week komen.
Een mooi project om mee bezig te zijn!
Aangezien de Cheeta een beetje stil ligt de afgelopen tijd
hoop ik de komende dagen weer wat meer te borduren.

Fijne avond iedereen!

You May Also Like

3 Reacties

  1. Oh wat leuk allemaal, ik heb er ook een gehad, maar dat was een kleine en kon ik niet mee doen wat ik er mee wou....

    Veel plezier er mee en guppies zijn ook leuk, (hebben we hier nu ook beneden in mijn bak)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Michelle,
    Wat een drukke week maar met mooie vooruitzichten.
    Ooit hebben we ook een aquarium gehad. Ik kon daar uren naast zitten met een boek in de hand. Het was zo rustgevend om die visjes te zien. Ook was er een moederhuis voorzien, anders zouden de jongen (Guppy=levendbarend) als voer gediend hebben.
    Een maal hebben we de witstippel(ziekte) erin gehad en mijn dochter, toen nog heel klein, riep: "Mama, kom eens kijken, de helft van de vissen zwemmen met hun buik omhoog" en die drie met hun pyjama (zebra’s) aan, die liggen op de grond".
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk dat je een stageplek hebt gevonden. Zo te lezen heb je lekkere volle weken. Leuk om alle beslommeringen van je te horen.
    Je vroeg naar de hoekjes op mijn kaart. Ik ben gewend om de kaarten af te werken met inkt op de randjes. Met van die inktpads (vierkante of oogvormige inktblokjes). Als je die heel zacht even over de rand van de kaart haalt geeft dat een leuk effect. Meestal die ik iets roestbruinigs, maar ook wel eens in de kleur van het geborduurde. Mocht je meer willen weten dan gil je maar.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥