Aankopen

by - januari 30, 2011

Afgelopen week heb ik een aantal leuke items gekocht
en mogen ontvangen, in dit logje wil ik ze graag aan jullie laten zien.

Als eerste mijn prachtige patroon en garens die ik had besteld.


Wanneer ik aan dit nieuwe project ga beginnen weet ik nog niet,
ik moet sowieso nog borduurstof halen. Aankomende week word
ik behoorlijk druk met school, stage en sociale afspraken dus...
afwachten maar.

Deze mooie artikelen heb ik in een budget winkeltje hier in de stad gehaald.
2 vellen met plaksteentjes en 2 mini boekjes met mooie vellen decoratie papier.
Allebei erg leuk om mijn kaarten wat mee te versieren.
De 'Papier Bloks' bevatten beide 12 verschillende soorten decoratie papier,
van mooie swirls tot happy birthday papier.


En nog twee keer een nagellak van Catrice.
Het zijn dan wel geen crea-producten maar ik vind het wel leuk om jullie
te showen welke kleur nagels ik meestal heb.
Een donker paarse met een mooie shimmer, en een fuchsia rode kleur.


You May Also Like

4 Reacties

  1. Wat heb je super spulletjes gekocht zeg. Heerlijk. Wat zijn de garen zo bijelkaar ook mooi!
    Ben benieuwd wanneer je gaat starten.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spullen heb je weer gekocht, en vooral de kleuren, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nieuwe aankopen!
    Nu nog de stof en je kan gaan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen, je hoef je voorlopig niet te vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥