School-stress

by - december 15, 2010

De ware stilte is niet zonder geluiden,
maar zonder gedachten..


Soms lijkt het alsof je al zoveel hebt gedaan, maar in werkelijkheid ben 
je nog maar een klein stapje verder gekomen. Zo voelde ik mij de afgelopen dagen,
er moest nog zoveel gebeuren om de eindopdrachten af te hebben en de
toetsen te leren..Ondanks dat ik altijd probeer om huiswerk zo snel mogelijk
af te hebben laat je soms wat dingen links liggen. En die losse eindjes moest ik 
allemaal voor deze week aan elkaar knopen. Nu nog morgen en Vrijdag zien te 
overleven en dan heb ik het weer gehad en dan kan ik de Kerstvakantie verwelkomen.

En mijn planning voor de kerstvakantie is vooral om heel veel te handwerken!
De kerstkaartjes zijn nog niet af, over de gebreide kerstsokjes maar niet te spreken,
de Twins is onaangeraakt gebleven en als ik 50 steekjes aan mijn Cheeta
heb gezet dan is het al veel. Project voor project..
Eerst maar is zorgen dat die kerstkaartjes afkomen en de deur uit kunnen.

zucht.. de tijd gaat veel's te snel.
Hebben jullie ook nog zoveel te doen in te weinig tijd??

You May Also Like

3 Reacties

  1. breek me de bek niet open !
    de volgende week heb ik vrij, evenals de week erna, maar of ik dan veel gedaan krijg....
    zoonlief heeft ook vrij, en die beschouwd mamma dan als het animatie-team !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook altijd druk, druk, druk, maar wil ook zoveel!! Kerstkaarten maak ik bewust niet zelf vanwege de tijdsdruk. En volgende week kerstvakantie.....voor de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer mooi gedaan, doe zo voort.

    www.saramshobby.blogspot.com
    mvg saramshobby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥