CWC: update 5

by - december 06, 2010


En na een paar dagen weer wat meer te hebben geborduurd ziet het er nu zo uit..
Het is jammer dat ik de kleurverschillen niet mooi op de foto kan krijgen,anders kregen
jullie een kleine indruk hoeveel kleuren er eigenlijk wel niet inzitten.

Vrijdag heb ik voor de eerste keer al kleuren erbij kunnen kopen, sommige die ik
nog niet had maar toch ook een paar die al op waren!
Ik ben erg benieuwd hoe ver ik na deze week al ben.

Liefs Michelle

You May Also Like

6 Reacties

  1. Hoe precies het werk is is altijd moeilijk te fotograferen, maar hij word zeker mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit gaat erg mooi worden!
    en al een flink stuk ook ineens.
    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schiet lekker op en de verschillende kleuren zijn wel te zien hoor op de foto. Misschien niet allemaal, maar wel veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wordt al heel mooi, ben benieuwd naar de rest !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er al mooi uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes van Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Michelle, thank you for following my blog!

    This picture looks really cute. Is it going to bea bear? or a lion?

    Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥