Heerlijke kerst gehad

by - december 27, 2010


Kerst is alweer voorbij, je kijkt er een hele tijd naar uit en die dagen zijn 
 eigenlijk altijd zo weer voorbij! Voor het eerst in jaren zijn mijn vriend en ik lekker
thuis gebleven en hebben we kerst met z´n tweetjes gevierd.
Vriendlief kon zijn Games spelen en ik kon heerlijk verder borduren, onder het
genot van een hapje en een drankje. Natuurlijk hebben we ook een paar echte kerstfilms 
gekeken en zijn we eventjes hier en daar op visite geweest.


Ondanks dat ik vakantie heb zit ik niet hele dagen te borduren, zo´n twee tot 3
uurtjes per dag ongeveer. Het werk word stukje bij stukje groter maar ik denk niet
dat ik de tweede bladzijde nog haal deze vakantie..

Als je op de foto´s kijkt zien sommige kleuren er misschien apart uit, maar
als je het werkje in het echt van bovenaf bekijkt klopt elk kleurtje en begint
het echt al prachtig te worden! Misschien dat ik voor de volgende update
de CWC op een andere manier kan laten zien..

Iedereen nog een hele fijne avond,
Liefs Michelle

You May Also Like

8 Reacties

  1. Hij word echt prachtig, puur genieten om der na te kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt echt heel mooi. Fijn dat je zo'n heerlijke kerst hebt gehad.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je zo'n fijne kerst hebt gehad Michele en je ziet zo dat dit echt een schitterend werkje is hoor !Prachtig van kleur !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er een heel mooi werkje uit. Soms als er nog maar een deel af is, lijkt het idd raar. maar uiteindelijk valt elk kruisje op zijn plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat met die kleuren komt denk ik door het slechte, grouwe licht dat we deze dagen hebben.
    maar het kost vast wel goed, gaat toch heus ooit wel weer beter weer worden, hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gaat snel hoor! Geniet nog maar lekker van de vakantie, voor je het weet is het weer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er mooi uit.

    ik volg je blog, via het volgknopje ;)

    mvg saramshobby
    www.saramshobby.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your stitching looks just amazing! Can't understand a word from what you write but these cross-stitch projects looks just fantastic.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥