Stash: 3D kaarten

by - november 28, 2010

Zelf vind ik het altijd erg leuk om iemand zijn Stash te zien, of het nu
van sieraden materialen, borduur materiaal of make- up is.
Dus ik dacht dat jullie het misschien ook wel leuk vinden om te zien
wat ik allemaal in huis heb en waar ik graag mee knutsel..


Bovenste foto: boeken met knipbladen, maar ook met achtergronden erbij
zodat je gelijk helemaal je kaartje kan afmaken.
Ik heb 2x een 3D boek, 1x borduurkaarten en 1 boek met piramides.

Onderste foto: hier heb ik het meeste van, gewoon losse knipbladen.
Af en toe kom je leuke tegen in een winkel en die neem je dan maar weer mee,
al wetend dat je er thuis nog 100 hebt liggen ;)
Van bloemen tot geboorte, rouw, verjaardag, dieren en vriendschap.


Mijn mallen voor de borduur kaarten.


Je kan geen kaarten maken zonder papier..
Veel losse pakketten met 1 kleur erin zoals groen, blauw, rood, roze o.a maar ook
assortiment pakjes met meerdere kleurtjes erin. Één pakje staat niet op de foto en dat
is gelijk mijn favoriete papier, donker paars met verschillende structuren.
De één glanzend en een ander stukje is weer gekarteld..


Garen en linten voor mijn borduur kaarten.


En als laatste, mijn kerst aankopen.
Een kerstboek waar knipbladen maar ook achtergronden inzitten, sterretjes,
stickers en nog twee mini boekjes voor mini piramides.

En natuurlijk nog een 3D knipschaartje, 2 kartel scharen, lijm en foam blokjes.
De meeste van mijn spullen haal ik in budget winkeltjes zoals de blokker,
boekenvoordeel shop, kruidvat, wibra, euroland en de zeeman.
Daar haal je soms leuke materialen voor maar een paar euro.

Hopelijk vonden jullie het leuk om is te kijken wat ik allemaal in huis heb,
als ik het zo terug zie vind ik het nog niet eens zoveel. Over een paar maanden zal
ik weer is een log maken en dan is kijken hoeveel ik erbij heb gekocht.

You May Also Like

1 Reacties

  1. Je hebt veel hobbyspullen hoor, het is echt niet weinig! Zo te zien heb je voorlopig nog genoeg om te handwerken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥