CWC : update 3

by - november 24, 2010

De afgelopen dagen had ik niet zoveel blog inspiratie en is het er gewoon bij ingeschoten.
Alle andere zaken zoals school, huiswerk, sociale contacten maar ook lezen hebben iets
meer aandacht gekregen. Toch zijn er nog wel een paar steekjes aan mijn Cheeta gezet.


Aan de linkerkant zie je nog een paar flinke gaten. Dat komt helaas omdat in mijn
patroon een symbool voorkomt die ineens verdwenen is op de symbolen lijst.
Ik kan het gewoon niet vinden en weet dus ook niet welke kleur dat moet zijn.
Ik maak wel eerst de eerste bladzijde
verder helemaal af en dan kies ik zelf wel een mooie kleur erbij.

You May Also Like

5 Reacties

  1. mooi stuk gevorderd, hopelijk vind je het juiste tekentje met bijhorende kleur nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook raar! Hou je dan ook geen kleurtje over als je ze naast je lijstje houdt?
    Hopelijk kom je er achter, ik heb ook eens zoiets gehad, was er 1 teken voor 2 kleuren gebruikt...kon de helft uitgehaald worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Apart, zie ik al een klein oortje?
    Hopelijk kom je er nog achter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Marleen
    Dankje, het is wel een boel werk zo met 150 verschillende kleuren :)

    @Pauline
    Nee ik hou geen kleurtjes over en daarom vind ik het ook zo raar. Net of dat symbooltje er ook helemaal niet in hoort. Heb even verder gekeken op de andere pagina's en kan het symbool ook niet meer terug vinden :S heel vreemd..

    @Elisa
    Jah dat klopt, dat is het linkeroor van mama Cheeta. De kleuren lijken misschien een beetje vreemd maar dat hoort wel zo, er zit een grijze gloed omheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vreemd van het symbool, maar anders kies je toch zelf een mooie kleur, dan komt het vast ook goed. Leuk dat er al een oortje te zien is.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥